Savivaldybės atstovų teigimu, nesusipratimą lėmė techninė klaida. Patikslinus žemėlapį, tapo aišku, kad pietrytinis aplinkkelis yra suplanuotas palei geležinkelio vėžę, einančią nuo hidroeletrinės tilto iki Palemono gatvės.
Patikslintas žemėlapis:
Šiame atnaujintame variante aiškiau matomi rekonstruojamos dalies kontūrai ties tiltu per Kauno hidroelektrinę. Taip pat patikslintas Kauno marių įlankos kontūras, kuris socialiniuose tinkluose užvirė arčias diskusijas.
Portalas primena, kad šią savaitę pradėta 4 kilometrų ilgio Ateities plento rekonstrukcija. Nuo vadinamosios Amalių pervažos iki miesto ribos einančios gatvės atnaujinimas yra labai svarbi vystomo Kauno pietrytinio aplinkkelio projekto dalis.
Vystant pietrytinio aplinkkelio projektą, per pastaruosius dvejus metus buvo suremontuoti tiltai per Jiesios tiltą ir Kauno hidroelektrinę bei Ražiškių viadukas. Taip pat buvo atnaujintas kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.
Pradėjus veikti aplinkkeliui, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su A1 magistrale. Rytinė miesto dalis lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.
Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas sumažėti 17 procentų.
Eismo apribojimai
Suremontuota bus ne tik važiuojamoji dalis, tačiau ir įvažiavimų dangos, taip pat šalia gatvės esantys pėsčiųjų takai, keleivių laukimo aikštelės, išvalyti esami grioviai ir pralaidos. Autobusų stotelėse keleivių laukimo aikštelės bus išklotos trinkelėmis
Vykdant numatytus kelio remonto darbus, Ateities plente eismas pilnai uždaromas nebus, tačiau tam tikri eismo pokyčiai numatyti. Transporto priemonių, išskyrus maršrutinį transportą, laikinas nukreipimas numatoma ruože nuo Palemono gatvės iki Taikos prospekto.
Remonto darbai vyks etapais, todėl laikinai bus uždaroma viena eismo juosta, o eismas vyks tam tikromis eismo reguliavimo priemonėmis keičiant važiavimo kryptis.
Naujausi komentarai