Darbininkai tvoromis ir „Stop“ ženklais blokuoja kelią. Nuo šiol nežinia kuriam laikui draudžiamas eismas transportui ir pėstiesiems Ariogaloje esančiu tiltu, vedančiu iš Ariogalos link Kryžkalnio. Kauno apskrityje per savaitę uždarytas jau antras tiltas. Šįkart – esantis netoli Ariogalos, vedantis per Dubysos upę. Paaiškėjo, kad jis yra kritinės būklės. Juo naudotis itin pavojinga. Raseinių rajono gyventojai, kaip ir kėdainiškiai, dabar turės važinėti aplinkkeliais.
„Aišku, problema yra, nes važiuojant aplinkiniu keliu pirmyn ir atgal susidaro papildomi 20 kilometrų“, – postringavo vietos gyventojas.
Vis dėlto meras didelių problemų nemato. Yra dar du alternatyvūs apvažiavimai.
„Šią akimirką, kiek man teko kalbėtis su visomis institucijomis, didelių problemų tai nekelia. Manau, didžiausia problema būtų kilusi, jei jis imtų akivaizdžiai byrėti“, – teigė Raseinių rajono meras Andrius Bautronis.
Šis tiltas priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD). Vadovas sako, kad jo būklė labai bloga. Iš daugiau nei tūkstančio direkcijai priklausančių tiltų, šis pagal blogumą yra šešioliktoje vietoje.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Pastebėtas didesnis sijų degradavimas, irimas. Dėl to matome iškilusias tam tikras rizikas. Kad išvengtume nelaimingų įvykių, kaip sakoma, galėtume ramiai miegoti, buvo priimtas sprendimas jį uždaryti“, – sakė LAKD vadovas Remigijus Lipkevičius.
Pasak R. Lipkevičiaus, tilto būklė pablogėjo keičiantis orams. Taip pat dėl to, kad yra senas ir neremontuotas bei dėl išaugusio automobilių srauto, kurio krūviui nėra pritaikytas.
„Tilto būklė pablogėjo ir dėl klimatinių sąlygų. Matome, kokia yra temperatūra. Žinant betono savybes, kad kai šilta, jis plečiasi, o kai šalta, traukiasi, tai irgi turėjo įtakos“, – komentavo situaciją R. Lipkevičius.
Tilto būklė pablogėjo ir dėl klimatinių sąlygų. Matome, kokia yra temperatūra. Žinant betono savybes, kad kai šilta, jis plečiasi, o kai šalta, traukiasi, tai irgi turėjo įtakos.
Gyventojai sako, kad tiltas byrėjo akyse ne vienerius metus. Neseniai ir turėklai į vandenį krito.
„Važiuodavau tuo tiltu su baime. Kiekvienąsyk sėkmingai pravažiavus, giliai atsikvėpdavau, kad neįlūžau“, – kalbėjo vietos gyventojas.
„Pravažiuojant matosi, kad jis apgriuvęs, aptriušęs visas“, – porino moteris.
Raseinių meras sako, kad kelių direkcija per ilgai delsė netvarkant tilto.
„Šiuo atveju mes matome, kad tam tikri kritiniai taškai, kurie galbūt jau galėjo būti sutvarkyti ir prieš metus ar dvejus, šiandien yra griūvančioje situacijoje“, – LAKD priekaištų pažėrė Raseinių meras.
Tačiau LAKD kritikos akmenuką iš savo pusės meta atgal į savivaldybės daržą. Esą tiltas galėjo būti sutvarkytas seniai, bet savivaldybė užsigeidė papildomų aplinkos pagražinimų.
„Tą projektą buvome parengę, šis tiltas jau būtų sutvarkytas. Tačiau esant tam tikrai pozicijai, kad turi būti dar papildomai suprojektuotas dviračių takas, apšvietimas, ką buvo galima padaryti ir vėliau, antru etapu, į tai nebuvo atsižvelgta“, – savo daržą gynė LAKD vadovas.
Kiek kainuos tilto sutvarkymas, dar nesuskaičiuota. Darbai gali užtrukti, nes tik gegužę planuojama skelbti rangos darbų viešojo pirkimo konkursą.
Naujausi komentarai