Ruože „Jiesia-Rokai“ darbai turėtų prasidėti netrukus, rangovas juos planuoja baigti kitų metų pabaigoje. Statybos kainuos apie 16 mln. eurų.
„Mūsų laukia 5 km geležinkelio linijos, reikės suremontuoti tiltus, įrengti pralaidas, priešgaisrinę sistemą, atlikti gausybę visokių, su automatiką susijusių, ir infrastruktūros darbų“, – teigė UAB „Hidrostatyba“ valdybos pirmininkas Jonas Dumašius.
„Lietuvos geležinkelių“ vadovai sako, tai pirmas etapas, siekiant gegužę pradėjusį veikti Kauno intermodalinį terminalą Palemone sujungti su europine vėže. Taip jis taps logistikos centru, kuriame bus galima greitai aptarnauti krovinius, vežamus skirtingo standarto vėžės geležinkelio tinklais. Dabar ieškoma rangovų kitiems dviem ruožams: „Kauno geležinkelio stotis – Palemonas“ ir „Rokai – Palemonas“. Jų statyba, pasak „Lietuvos geležinkelių“, bus sudėtinga.
„Tai yra ne tik europinės vėžės statyba, bet europinės vėžės statyba kartu su esamos rusiškos vėžės sankasos rekonstrukcija, kadangi europinė vėžė ir rusiška vėžė bus ant vienos sankasos, tai darbai iš tikrųjų yra labai sudėtingi, ypač stotyse, kur vėžės skirsis. Taip pat numatomas europinės vėžės tiesimas prie Kauno hidroelektrinės“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktoriaus pavaduotojas Andrius Montrimas.
Nutiesti šiuos du, maždaug 17 km ruožus, kainuos apie 115 mln. eurų, planuojama, kad Kauno intermodalinis terminalas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija visiškai bus susijungtas 2018 metų pabaigoje.
Naujausi komentarai