Prieš kelis mėnesius Kaune pradėjusi veikti centrinė miesto dispečerinė dažniausiai sulaukia gyventojų skundų dėl duobių gatvėse.
Galimybe nemokamu telefonu pranešti apie susidariusias avarines situacijas mieste pasinaudojo maždaug 700 kauniečių. Dažniausiai jie skundėsi dėl duobių gatvėse, taip pat pranešė apie nulūžusius kelio ženklus, pavogtus šulinių dangčius ar groteles. Centrinė miesto dispečerinė veiklą pradėjo prieš kelis mėnesius. Ši paslauga buvo patikėta bendrovei „Kauno švara“.
„Mums reikia pagalbos tam, kad galėtume į tuos skambučius tinkamai reaguoti. Tvarka yra labai paprasta – mes turime sureaguoti į skambutį, jį įvertinti, aptverti, kad neatsitiktų kokia nelaimė, ir perduoti tolimesniam tvarkymui“, – teigė „Kauno švaros“ generalinis direktorius“ Dalius Tumynas.
Sulaukę gyventojų skambučių dispečeriai apie problemas informuoja gatvių apšvietimo, elektros, vandens tiekimo ir kitokias įmones. Darbuotojai pasakoja sulaukiantys ir policijos pareigūnų skambučių. Šie dažniausiai praneša apie problemas gatvėse po eismo įvykių. Valdininkai sako, kad sumanymas pasiteisino – gyventojams nereikia ieškoti reikalingų tarnybų numerių – užtenka paskambinti vienu.
„Jeigu žmogui suteiktume galimybę ne tik telefonu ar elektroniniu paštu informaciją teikti bet ir per programėles, tai įmonė galėtų dar kokybiškiau veikti ir jau, važiuodami į įvykio vietą, žinotų, kas per situacija. Bet tai – ateities planai“, – sakė Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo sk. viršininkas Aloyzas Pakalniškis.
Tokia paslauga miestui jau atsiėjo maždaug 130 tūkstančių litų. Per metus gali prireikti daugiau nei pusės milijono.
Naujausi komentarai