Pereiti į pagrindinį turinį

„Viada“ – vieta, kur gera ir verta sustoti

2019-06-16 02:00
DMN inf.

Gegužės pabaigoje Kaune, Ateities plento ir Taikos prospekto sankirtoje, duris atvers rekonstruota „Viada“ degalinė, kuri bus dar patogesnė ir patrauklesnė vairuotojams bei keleiviams.

Svarbu ne vien degalai

Atvykę į degalinę pirmiausia tikimės, kad mus pasitiks draugiškas personalas, jauki degalinės aplinka, siūlomų produktų įvairovė ir platus skanaus maisto asortimentas. Šiuo metu klientui degalų kaina ar degalinės patikimumas rinkoje nėra esminis rodiklis.

Didžiausią degalinių tinklą šalyje valdančios bendrovės „Viada LT“ generalinis direktorius Linas Vytautas Karlavičius tvirtina, kad degalinėse „Viada“ net reikliausi vairuotojai ir keleiviai gali atsikvėpti keliaudami, numalšinti alkį ar troškulį. „Mūsų tinklo degalinėse ne tik paslaugūs ir draugiški darbuotojai, bet ir kokybiškas maistas, gėrimai“, – teigė L.V.Karlavičius.

Atsinaujina visas tinklas

„Viada LT“ yra vienas iš seniausiai veikiančių degalinių tinklų šalyje, savo veiklą pradėjęs dar 1996 m. Šiuo metu „Viada LT“ valdo 124 degalines, vykdo mažmeninę ir didmeninę prekybą degalais.

Prieš dvejus metus bendrovė atsinaujino: pakeitė pavadinimą ir rinkai pristatė naują prekės ženklą –  vardą „Viada“ ir šiaurietiško elnio atvaizdą. Remiantis naujojo „Viada LT“ logotipo koncepcija, pakeistas ir Ateities plento degalinės fasadas bei interjeras. Vienu ryškiausiu dizaino elementu tapo sienelė, simbolizuojanti elnio ragus. Čia įdiegta nauja prekybinė įranga, praplėstas prekių asortimentas, įrengtos naujos degalų pylimo kolonėlės.

Naujasis įmonės vardas reiškia kelią ir greitį. Jis kildinamas iš lotyniško žodžio „via“, kuris reiškia „kelias“, o logotipe pavaizduotas elnias simbolizuoja šiaurietišką filosofiją, veržlumą, nuolatinį keliavimą ir kelionės malonumą. Ženklo atnaujinimas nereiškia vien dizaino pokyčius. „Kartu pradėjome ir degalinių pastatų, klientų aptarnavimo koncepcijos atnaujinimo darbus“, – teigė L.V.Karlavičius.

Ateities plento degalinės rekonstrukcija yra sudėtinė viso „Viada LT“ tinklo atnaujinimo dalis. Įgyvendinant šį planą, tinklui priklausančios degalinės pritaikomos prie šiuolaikinių įmonės veiklos standartų. Keičiamas jų interjeras, eksterjeras bei įranga. Tinklo darbuotojai puošiami nauja apranga, o pačios degalinės – naujomis iškabomis. Viso tinklo atnaujinimui planuojama skirti apie 10 mln. eurų.

Pasak „Viada LT“ vadovo, spartų ir sėkmingą bendrovės plėtros tempą įrodo ir tarptautinis pripažinimas – „Viada LT“ patenka į 500 didžiausių ir pajėgiausių Vidurio ir Rytų Europos įmonių sąrašą (405 vieta), kurį sudaro verslo rizikos valdymo bendrovė „Coface“.

Pasiekia klientų širdis

Įmonės šūkis „Apsimoka sustoti“ nurodo, kad degalinėse vairuotojų ir kartu keliaujančių žmonių laukia ne tik palankios degalų, paslaugų ir prekių kainos. „Į degalinę klientai įprastai užsuka norėdami užsipilti degalų ir užtrukti ne ilgiau nei tikėjosi, todėl esame tikri, kad operatyvus ir pozityvus aptarnavimas yra vienas svarbiausių aspektų, leidžiančių suburti platų lojalių, patenkintų klientų ratą. Vadovaudamiesi šiuo principu diegiame ir aukščiausius aptarnavimo standartus, kurie yra paremti neperdėtu, nuoširdžiu dėmesiu ir maloniu aptarnavimu. Tai dar stipriau atsispindės atnaujintoje degalinėje“, – sako L.V.Karlavičius.

Lojalumo programa leidžia naudotis specialiomis nuolaidomis degalams, prekėms ir paslaugoms, dalyvauti organizuojamose akcijose. Vairuotojai gauna kas septintą nemokamą kavos puodelį, kas šeštą nemokamą dešrainį, o perkantiems automobilio plovimo paslaugą priklauso kas ketvirtas nemokamas plovimas. Lojalumo programos dalyviai kaupia lojalumo taškus, kuriuos gali panaudoti įsigydami prekes ar paslaugas.

Mūsų tinklo degalinėse ne tik paslaugūs ir draugiški darbuotojai, bet ir kokybiškas maistas, gėrimai.

„Viada LT“ nuolat investuoja į darbo sąlygų gerinimą, darbuotojų mokymus, atlyginimų didinimą. Laimingi darbuotojai – laimingi klientai“, – įsitikinęs L.V.Karlavičius.

Šiuo metu įmonėje dirba 1 100 darbuotojų.

Paslaugų įvairovė

„Viada LT“ degalinėse siūlomas platus paslaugų spektras: galima pasinaudoti modernių automatinių plovyklų paslaugomis, išsinuomoti priekabą, susimokėti mokesčius už kelius ar suteiktas komunalines paslaugas, išsigryninti pinigų ir net gauti paskolą.

„Džiaugiamės, kad mūsų teikiamomis paslaugomis naudojasi ir regionų gyventojai, kuriems degalinė yra tarsi socialinis centras, kuriame galima susitikti kaimyną, giminaitį, pasikalbėti su juo, išgerti kvapnios kavos puodelį“, – atviravo L.V.Karlavičius.

Pasak vadovo, naujosios technologijos mūsų gyvenime itin svarbios, todėl „Viada LT“ tinklas neapsiriboja tik bevielio interneto teikimu degalinėse. „Siekiame pirmieji skaitmenizuoti paslaugas – „Viada LT“ jau siūlo už degalus atsiskaityti mobiliuoju telefonu. Ši naujovė jau pasiekė rinką“, – džiaugiasi L.V.Karlavičius.

Ateities plento degalinėje, kaip ir kitose tinklo degalinėse, bus ruošiama kava iš šviežiai maltų pupelių, siūloma skanauti vietoje kepamų bandelių. Išalkusių lauks pagal specialius receptus paruošti užkandžiai, dešrainiai ir sumuštiniai. Kiekvieną atvykusį klientą darbuotojai pasitiks su šypsena ir gera nuotaika.

„Pas mus užsukti apsimoka, nes kiekvienas apsilankymas klientui vienaip ar kitaip naudingas. Be tiesioginės naudos, vairuotojai ir keleiviai čia visada ras jaukią aplinką, paslaugius ir draugiškus darbuotojus, kokybiškus gėrimus ir maistą“, – atnaujinamo tinklo privalumus akcentavo L.V.Karlavičius.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų