„Technorama“ – vienas pirmųjų technikos naujoves Lietuvoje pristatančių prekybos tinklų. Visgi pirkėjams elektronikos prekių parduotuvė dažniau asocijuojasi su netradicinėmis akcijų bei loterijų idėjomis. Pastarosios loterijos metu prekybos tinklo pirkėjai turėjo galimybę išbandyti savo sėkmę dėl 1000 eurų sumos ir tuo pačiu dar stipriau sirgti už Lietuvos olimpiečius.
„Šiuolaikiniame verslo pasaulyje didinti kliento lojalumą neužtenka įprastų nuolaidų ir akcijų. Konkurencinėje kovoje stengiamės išlikti inovatyvūs ir išradingi. Juk kartais įdomi ir azartiška loterija yra geriau nei 10 procentų nuolaida. Žinoma, prioritetinis dalykas, kuriuo vadovaujamės savo veikloje - rinkoje būti žinomi, kaip stiprūs technikos ekspertai“, – teigė parduotuvių tinklo „Technorama“ direktorius Vygintas Lekavičius.
Dalyvavo daugiau nei 500 pirkėjų
Olimpinėje „Technoramos“ loterijoje dalyvavo 500 pirkėjų, norinčių išbandyti savo sėkmę. Paaiškėjus medalininkams, organizatoriai burtų keliu ištraukė keturis laimėtojus.
1000 eurų sumą laimėjęs Linas Čėsna spėjo įsitikinti, kad norint kažką laimėti, reikia bent pabandyti užpildyti loterijos lapelį. Apsaugos darbuotoju dirbantis L. Čėsna šeimai pirko naują šaldytuvą ir apie loteriją visai pamiršo. Gavęs žinutę, laimėtojas iš karto nepatikėjo, tad dar kartą pasitikrino parduotuvės svetainėje. Klaipėdietis pinigus ketina pridėti prie planuojamo naujo pirkinio – šeimos automobilio. Dar vienas Klaipėdos gyventojas, kurio čekis pateko tarp laimingųjų – Laimonas Strakšas. Sunkiasvorės technikos vairuotojas pirko televizorių ir susigundė sudalyvauti loterijoje. Tai buvo pirmasis laimėjimas gyvenime, už kurį klaipėdietis pirks seniai reikalingą šaldiklį uogoms, grybams ir mėsai šaldyti.
Dar du loterijoje ištraukti dalyviai kol kas neatsiliepė.
Siekia išsiskirti išradingomis loterijomis
Panašios loterijos parduotuvių tinkle „Technorama“ organizuojamos ne pirmą kartą. Šių metų pavasarį parduotuvė apdovanojo Velykų dieną gimusio kūdikio šeimą nauja skalbykle. Bendradarbiaujant su civilinės metrikacijos skyriumi, apie vykdomą akciją buvo informuotos visos naujai iškeptos šeimos, atvykusios užregistruoti savo atžalų. „Technorama“ yra organizavusi ne vieną sportinę loteriją – už tam tikrą laimėjimą ar taškus dovanojo 50 ar net 100 procentų nuolaidą.
Naujausi komentarai