Elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemos viešajame transporte kūrimas stringa. Baiminamasi, kad, nespėjus laiku jos įdiegti, gali tekti grąžinti skirtuosius milijonus ES.
Rangovai įdiegti elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemą uostamiesčio viešajame transporte turėjo iki balandžio 30 d., tačiau, atėjus nustatytai datai, jie paprašė terminą pratęsti.
Laiko duota iki birželio 30-osios. Įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, tai paskutinis terminas, kurį duoda Vyriausybė. Jei nebus spėta įdiegti sistemos iki šios datos, Klaipėdai gali tekti grąžinti šiam projektui skirtą ES paramą, kuri siekia per 2 mln. litų.
Iš projekto pasitraukus Klaipėdai, finansavimo negautų ir Vilnius bei Kaunas. Sistemos įdiegimas stringa ir šiuose miestuose. Klaipėdai, Vilniui ir Kaunui projektui įgyvendinti ES skyrė 8 mln. litų.
"Projekto tikslas – įdiegti elektroninio bilieto sistemą visuose trijuose miestuose. Jei tai nebus padaryta iki nustatytos datos, prasidės ilgas teismo procesas. Bus aiškinamasi, kas dėl to kaltas, kas, ko ir kodėl nepadarė. Vyriausybė pradės procedūras prieš miestų savivaldybes, kurios nesugebėjo įsavinti pinigų, o pastarosios – prieš rangovus. Labai nemalonus dalykas, bet greičiausiai reikia ruoštis ir tam", – tvirtino G.Neniškis.
Diegiant sistemą kyla daug techninių problemų.
"Tai programavimo dalykai. Yra devynios švieslentėms paruoštos vietos, aštuonios švieslentės jau kabo. Dienų klausimas, kada jos bus prijungtos. Dar yra šešios problemiškos vietos, kur reikia atlikti daug kasimo darbų, kad būtų galima prijungti elektrą. Beveik visuose autobusuose sumontuota įgarsinimo įranga. Reikia suderinti, kad viskas veiktų", – pasakojo bendrovės "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas.
G.Neniškio teigimu, galimybė priduoti autobusus yra, nes įranga beveik visuose jų sumontuota. Reikia tik ištaisyti klaidas.
Naujausi komentarai