Dėl informacijos stokos supanikavę viešojo transporto keleiviai iš spaudos kioskų šlavė vienkartinius autobusų bilietus.
Atakavo kioskus
Pirmadienį vakare nusipirkti bilietų buvo įmanoma ne visuose spaudos kioskuose. Pardavėjos teisinosi neturinčios bilietų, nes juos iššlavė pirkėjai.
Daugelį gyventojų išgąsdino pasklidusi žinia apie galinčius brangti viešojo transporto bilietus. Tad įžvalgesni atsargomis nusprendė pasirūpinti iš anksto.
Spaudos kioskų darbuotojos pasakojo, kad žmonės pirko po 30, 50 bilietų. Paklausesni buvo kainuojantys po pusantro lito.
Žmonės bandė prisiskambinti į įstaigą "Klaipėdos keleivinis transportas" bei sužinoti, kada brangs važiavimas autobusu. Tačiau įstaiga pirmadienį nedirbo dėl perskaičiuojamo pridėtinės vertės mokesčio. Tad nesulaukę informacijos gyventojai pasidavė panikai.
Pardavė daugiau
Bendrovės "Lietuvos spauda" Klaipėdos regiono vadovė Nijolė Bronikovskaja patvirtino, kad pirmadienį vienkartinių bilietų parduota daugiau nei įprasta.
Tačiau ne tokiais dideliais kiekiais, kaip nutinka, kai apie didinamą kainą paskelbiama oficialiai. Tada žmonės iškart perka ir po 100 bilietų.
Daugiausiai bilietų parduota centrinėje miesto dalyje, prie "Vėtrungės", turgaus ir prie buvusio prekybos centro "Žardė", kur spaudos kioskai stovi arti autobusų stotelių.
N.Bronikovskaja spėjo, jog, neturėdami tikslios informacijos apie bilietų branginimą, žmonės patys sumąstė apsirūpinti atsargomis.
Direktorius dėkojo žmonėms
"Ačiū gyventojams už pasitikėjimą, – juokavo įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis, sužinojęs apie šluojamus bilietus. – Tegul tik perka, ir ne tik vienkartinius. Mums dabar kaip tik labai trūksta apyvartinių lėšų".
Surimtėjęs G.Neniškis pridūrė, kad įmonės skola dabar siekia 1,5 mln. litų. Savivaldybė delsia sumokėti už vadinamųjų lengvatinių keleivių vežimą. Dabar situacija šiek tiek normalizuojasi, tačiau metų pabaiga buvusi itin sunki.
Kol kas sprendimo dėl bilietų branginimo dar nėra priimta. Tad, pasak direktoriaus, pirkti pigesnių bilietų nereikėtų. Jei savivaldybė rastų subsidijų iš miesto biudžeto, kainų kelti apskritai neprireiktų.
"Nors žmonės turbūt supranta sunkią padėtį, tad klausimas dėl subsidijų – labiau teorinis", – optimizmu netryško G.Neniškis.
Pirmadienį įstaigos vadovas kreipėsi į miesto savivaldybę ir prašė arba kompensuoti išlaidas dėl išaugusio pridėtinės vertės mokesčio, arba leisti didinti bilietų kainas. Jei Klaipėdos taryba pritars, nuo kovo 1 d. važiavimas viešuoju transportu pabrangs 30 centų.
Naujausi komentarai