Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl įbrėžimų – pretenzijos plovyklai

2019-09-25 09:00

Klaipėdos miesto tarybos narys Vytis Radvila feisbuko profilyje pasidalijo savo nelinksma patirtimi plaunant automobilį naujoje uostamiestyje rugsėjo pradžioje pradėjusioje veikti mašinų plovykloje "Švaros broliai". Klaipėdietis įsitikinęs, kad plovyklos šepečiai subraižė jo automobilio laką.

Dėmesys: plovyklos darbuotojai ne tik priėmė pretenziją, bet ir patys fiksavo įbrėžimus ant automobilio.
Dėmesys: plovyklos darbuotojai ne tik priėmė pretenziją, bet ir patys fiksavo įbrėžimus ant automobilio. / Vyčio Radvilos nuotr.

Draugas atkreipė dėmesį

Vyras pasakojo, kad tą dieną, kai pats pamatė apibraižymus, toje pačioje plovykloje sutiko savo bičiulį. Tuo metu draugas apžiūrinėjo savo automobilį ir registravo pretenziją.

Jis patarė V.Radvilai, kuris jau buvo nusiplovęs mašiną ir siurbė jos salone dulkes, atidžiau apžiūrėti, ar nėra apibraižymų.

Abu vyrai pamatė ant savo automobilių tokius pačius įbrėžimus.

"Matosi tokie sistemiški lako įbrėžimai. Man atrodo, kad tai plovyklos šepečių palikti pėdsakai, subraižytas lakas, – pastebėjimais dalijosi klaipėdietis. – Tą plovyklą pasirinkau, nes man ji idealiai tinka, važiuodamas iš vaiko darželio į darbą galiu į ją užsukti ir spėju į darbą." 

Tą plovyklą pasirinkau, nes man ji idealiai tinka, važiuodamas iš vaiko darželio į darbą galiu į ją užsukti ir spėju į darbą.

V.Radvila tikino jokių priekaištų dėl bendravimo kultūros plovyklos darbuotojams neturintis. Su juo kalbėta labai gražiai. Automobilio savininkas pats jiems sakė – jei įbrėžimai atsirado plovimo metu, kalti ne darbuotojai.

Plovyklos žmonės davė klaipėdiečiui pretenzijai įregistruoti skirtą formą, nufotografavo mašinos pažeidimus ir pažadėjo per tris dienas su juo susisiekti.

Kovoti neketina

Savaitės pradžioje jis jau gavo iš įmonės "Finance Property" laišką, kuriame pranešta, kad sprendimą priims per 10 darbo dienų.

Pretenziją parašęs plovyklos atstovams vyras pinigais patirtos žalos nevertino. Jis prisipažino viešai virtualioje erdvėje paskelbęs apie savo patirtį plovykloje tik todėl, kad norėjo įspėti savo draugus ir pažįstamus apie galimus netikėtumus.

"Norėjau pasidalinti žinia, kad galbūt greičiausiai dirbanti plovykla – nebūtinai geriausia. Mano automobilis – apynaujis, todėl galbūt neverta taupyti jį plaunant. Kol kas bendrovei jokių kaltinimų formaliai ir neformaliai negaliu reikšti, manau, kad įbrėžimai atsirado dėl plovyklos kaltės. Ar aš turėsiu sumokėti už mašinos poliravimą, ar bendrovė – paaiškės po jų tyrimo. Jei jie nepripažins kaltės, man bus gaila savo laiko ir energijos toliau kovoti. Plovykla buvo pristatyta labai skambiai, įmonės vardas – gerai žinomas. Faktas tas, kad aš daugiau į šią plovyklą nevažiuosiu", – tvirtino V.Radvila.

Norėjau pasidalinti žinia, kad galbūt greičiausiai dirbanti plovykla – nebūtinai geriausia.

Padeda vaizdo įrašai

Bendrovės "Švaros broliai" rinkodaros vadovė Augustė Miliūtė tikino, kad paslaugų kokybei ir geriausiai klientų patirčiai užtikrinti skiriamas ypatingas dėmesys.

"Vadovaujamės sektoriuje taikomais gerosios praktikos standartais, naudojame tik aukščiausios kokybės automobilių švaros priemones ir profesionalią įrangą. Pavyzdžiui, tunelinėse plovyklose naudojamos šluostės yra pagamintos iš tekstilės ir neopreno. Jos specialiai pritaikytos automobiliams plauti, nebraižo ir kitaip negadina kėbulo paviršiaus, – teigė A.Miliūtė. – Nuolat atkreipiame klientų dėmesį, kad plovyklos paslaugos yra skirtos techniškai tvarkingiems automobiliams ir skatiname juo papildomai įvertinti vairuojamos transporto priemonės būklę. Taip pat primename, jog labai svarbu laikytis instrukcijų: teisingai įvažiuoti į tunelinę plovyklą, nelaikyti stabdžio ar neįjungti valytuvų."

Sulaukę tokio pobūdžio klausimų iš klientų, plovyklos darbuotojai tikino visada nuodugniai patikrinantys situaciją – peržiūri vaizdo medžiagą, kurioje matyti, kaip atrodo automobilis prieš apsilankymą plovykloje ir po jo.

Pretenzijas – ekspertams

Kad būtų atliktas profesionalus situacijos vertinimas, visas užklausas bendrovės darbuotojai nukreipia įvykių administravimo bendrovei "Finance Property". Jos ekspertai atlieka tyrimą, įvertiną situaciją ir aplinkybes.

"Remdamiesi profesionalų įvertinimu, neatidėliodami imamės tolesnių veiksmų, kad būtų išspręsta kliento situacija. Be to, pagal susidariusias situacijas atitinkamai įgyvendiname vidaus vertinimus – tobuliname procesus ir klientų aptarnavimą", – teigė įmonės rinkodaros vadovė.

Bendrovės "Švaros broliai" pasiteirauta, ar V.Radvilos ir jo draugo pretenzijos plovyklai – vienintelės, ar jų yra buvę ir daugiau.

Į klausimą, kiek pretenzijų dėl apibraižytų automobilių nuo plovyklos atidarymo sulaukta, Klaipėdoje įmonės atstovai neatsakė. Neatsakė, ar tokių pretenzijų gauta kituose miestuose.

Klaipėdiečio situacijos bendrovė nekomentavo, esą ekspertai ją dar tebevertina.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų