Kartais kelionė miesto autobusu pateikia nemalonių staigmenų – nepasiekus tikslo autobusas sugenda, o keleiviai išlaipinami. Jie praranda ne tik laiko. Kai kurie – ir pinigų, mat ne visada kelionę galima tęsti su tuo pačiu bilietu.
Pirmadienio rytą vienu iš miesto autobusų į darbą skubėjusių keleivių laukė nemaloni staigmena. Transporto priemonė Manto gatvėje sugedo ir nebegalėjo tęsti kelionės. Vėliau autobusas buvo nutemptas.
Keleiviai priverstinai turėjo palikti autobusą ir kelionę tęsti kita transporto priemone. Nepatenkinti žmonės vieni kitų klausinėjo, ar turimas bilietas galios ir kitame autobuse.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas aiškino, kad sugedusioje transporto priemonėje pažymėtas popierinis talonėlis galioje ir kitoje.
Tačiau, norėdamas juo pasinaudoti, keleivis turi kreiptis į vairuotoją, kad šis pažymėtų bilietą. Taip esą kontrolė atskirs, kad bilietas – galiojantis.
Pasak A.Samuilovo, problemų nekyla ir dėl terminuotų bilietų. Sudėtingiau yra su elektroniniais kartiniais bilietais. Tokiais atvejais žmonės patiria nuostolių.
Keleiviai, perlipę iš sugedusios į kitą transporto priemonę, turi nuskaičiuoti naują bilietą.
Klaipėdos autobusų parko direktorė Jelizaveta Daugininkienė aiškino, kad maršrutus dėl autobusų gedimo tenka nutraukti labai retai, tačiau pasitaiko visko.
„Nutrauktų reisų procentas labai mažas. Neviršijame reikalavimų. Būna, autobusas išvažiuoja ir sustoja, o kodėl – neaišku“, – pasakojo vadovė.
J.Daugininkienės teigimu, sugedusi transporto priemonė operatyviai pakeičiama kita. Pastaroji važiuoja tuo pačiu grafiku.
„Mieste dėl transporto priemonių pakeitimų problemų nekyla. Populiariuose maršrutuose dėl gedimų didelių nepatogumų nebūna. Vienintelis jų, kad tenka persėsti į kitą transporto priemonę. Daugiau rūpesčių kyla su maršrutais, kur autobusai važiuoja retai“, – pabrėžė direktorė.
Naujausi komentarai