Peroną "išbrokavo"
Sodininkai geležinkelininkų prašo įrengti traukinio stotelę.
Tačiau įmonės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai sodų bendrijai pareiškė, jog senasis peronas nebetinka žmonėms įlaipinti ir išlaipinti, o kada bus įrengtas naujasis, nėra aišku.
"Sodų bendrija turi 6,4 tūkst. narių. Žmonės labai norėtų traukinių stotelės. Beje, atsirastų susisiekimas su Priekule, kurio šiuo metu nėra. Priekulę pasiekiame tik savais automobiliais", – pažymėjo sodų bendrijos "Dituva" pirmininkas Tadas Vaitkus.
Traukinys pro Dituvą bilda nuo spalio. Maršrutu Klaipėda–Šilutė pradėjo kursuoti keleivinis traukinys, pakeliui stojantis trijose stotelėse – Priekulėje, Vilkyčiuose, Kukoruose.
Be stotelės – 13 metų
"Sodininkai tikina, jog važiuotų į darbą, į Klaipėdą. Vasarą, manau, būtų daug norinčiųjų. Visi sodininkai su malonumu iš Klaipėdos į Dituvą vasarą vyktų traukiniu. Ir tai būtų patogu ne tik važiuojant iš geležinkelio stoties, bet ir pietinės miesto dalies, iš Rimkų. Tačiau neaišku, ar mūsų norai bus išgirsti", – apgailestavo bendrijos pirmininkas.
Traukiniai Dituvoje stodavo prieš 13 metų. Vėliau traukinio maršrutas dar kurį laiką veikė, bet stotelės soduose jau nebebuvo.
"Peroną išdraskė per tiek metų. Bet, kad jis betoninis tebuvo. Jokių ypatingų patogumų juk nebuvo. Iki senosios stotelės nuo sodų yra 800 metrų. Tai nėra daug. Beje, sodų bendrijos "Guboja" ir "Gružeikiai" taip pat norėtų traukinių stotelių. Juk jie neturi jokio visuomeninio susisiekimo", – pastebėjo T.Vaitkus.
"Gubojos" sodų bendrija su pora šimtų gyventojų yra išsidėsčiusi abipus geležinkelio bėgių.
Dituviškiai mėgino apklausti gyventojus, paaiškėjo, jog už traukinio stotelę per porą savaičių pasirašė šimtas gyventojų.
Šiuo metu tarp Šilutės ir Klaipėdos traukiniai kursuoja 5–6 kartus.
Žada naują peroną
Įmonė "Lietuvos geležinkeliai" praneša, jog, iš Šilutės išvykus anksčiausiu traukiniu, Klaipėdą keleiviai pasiekia 7 val. 34 min., o iš Klaipėdos atgal traukinys išvyksta 17 val. 45 min.
Visa kelionė traukiniu iš Klaipėdos į Šilutę trunka mažiau nei valandą.
Įmonės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento Projektų vadovė Novilė Aleksejevaitė tikino, jog šiuo metu geležinkelininkai vertina rinkos potencialą.
"Ateityje stotelių skaičius maršrute Klaipėda–Šilutė gali ir didėti. Šiuo metu tikslios datos dėl stotelės Dituvoje dar negalime pasakyti. Dabartinė stotelė Dituvoje yra nesaugi, todėl jos eksploatuoti negalima. Stotelėje esančio perono aukštis bei jo atstumas iki kelio ašies yra netinkami, nėra paviljono keleiviams, įrengto apšvietimo, priėjimo prie perono, netinkama perono danga", – aiškino įmonės atstovė.
Šiuo metu esą svarstoma galimybė peronui parinkti kitą vietą.
"Analizuodami keleivių potencialą, svarstome stotelę perkelti į kitą, gyventojams patogesnę vietą arčiau Dituvos ir čia esančios sodų bendrijos. Manome, kad dabartinė stotelės vieta keleiviams nėra pati patraukliausia, todėl vertiname turimas galimybes įrengti naują stotelę patogesnėje vietoje", – tikino N.Aleksejevaitė.
Naujausi komentarai