"Vykdant Sendvario žiedo rekonstrukciją, pašalinta perėja ties "Volkswagen" centru. Malūno parko projekte buvo numatyta perėja ties Jotvingių gatve, nes ji sinchroniškai veda iki būsimo tiltelio per Malūno tvenkinį. Stebint atliekamus darbus, neatrodo, kad perėja bus. Virš dviejų tūkstančių Mokyklos gatvės rajono gyventojų, įsikūrusių prie Malūno parko, yra atskirti nuo jo", – savivaldybei pretenziją teikė vietos gyventojai.
Žmonės prašo numatyti reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Jotvingių gatve arba inicijuoti saugesnį gatvės variantą gatvei kirsti – įrengti pėsčiųjų tiltą.
Rekonstruojant žiedinę Sendvario sankryžą į reguliuojamą šviesoforais, projektuotojai keitė daugybę įprastų eismo judėjimo schemų.
Dėl to, kad Mokyklos gatvėje atsirado papildomų juostų, panaikintas apsisukimas ties "Volkswagen" centru.
Aiškinama, kad tokio sprendimo reikėjo dėl saugumo reikalavimų. Gatvei išplatėjus ir atsiradus papildomų nuovažų, nesaugu ne tik palikti keturias juostas kertančią perėją, bet ir apsisukimo salelę.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus sakė, kad jokiu būdu nevalia tvirtinti, jog pėsčiųjų perėjos šioje vietoje niekada nebus.
"Šiais laikais visi ekspertai. Atsiranda įvairiausių nuomonių, tvirtinimų. Tačiau vieni tas pačias situacijas aiškina vienaip, kiti – kitaip. Todėl mes ketiname atlikti eismo auditą. Tuomet eismo ekspertai ir paaiškintų, kas ir kur galėtų būti įrengta. Būtų vieninga nuomonė ir nebekiltų ginčų", – tikino R. Mockus.
Anot jo, ginčų, svarstymų ar siūlymų dėl vienų ar kitų uostamiesčio gatvių pasitaiko dažnai.
"Mes suprantame situaciją, juk iš minėto rajono dalis vaikų žingsniuoja į "Saulėtekio" progimnaziją. Perėjos turi būti", – sakė R. Mockus.
Naujausi komentarai