Klaipėdos savivaldybei išrinkus bendrovę, kuri uostamiestyje turi gaudyti beglobius gyvūnus, klaipėdiečiai sutriko. Gyventojai nebežino, kur kreiptis, o bendrovė informacijos apie save neviešina.
Vengia iškvietimų?
Sutartis tarp savivaldybės ir konkursą gaudyti beglobius gyvūnus laimėjusios bendrovės "Aumura" buvo pasirašyta dar praėjusią savaitę – liepos 7-ąją. "Aumura" nugalėtoja pripažinta, nes pasiūlė mažiausią paslaugos kainą – trejus metus gaudyti beglobius gyvūnus ir po tris dienas juos karantinuoti už 86 tūkst. 145 litus.
"Kadangi ši bendrovė pasiūlė nerealiai mažą kainą, todėl, matyt, klaipėdiečių ir neinformavo, jog laimėjo konkursą, nepateikia informacijos, kokiu telefonu gaudytojams reikia skambinti. Kiekvienas važiavimas gaudyti gyvūnų kainuoja pinigus, todėl jie tikriausiai vengia darbo", – svarstė antrą vietą konkurse užėmusios bendrovės "Nuaras" direktorė Jurgita Gustaitienė.
Jos teigimu, savo kieme ar kur kitur mieste išvydę valkataujančių gyvūnų klaipėdiečiai vis dar skambina "Nuarui". Išgirdę atsakymą, kad šie tokių paslaugų nebeteikia, prašo telefonų numerių, kuriais galėtų paskambinti.
"Mes turime vieną telefoną, tačiau juo atsiliepia "Aumuros" veterinarijos klinikos darbuotojai. Jie esą išsišaipo iš žmonių teigdami, jog niekas už dyką gyvūnų negaudys. Įpykę žmonės vėl skambina mums", – teigė "Nuaro" direktorė.
Nereaguoja dėl melo
J.Gustaitienė tikino, kad per pusantros savaitės, kai beglobius gyvūnus turi gaudyti "Aumura", "Nuarui" jau kelis kartus teko teikti tokias paslaugas.
Vieną kartą esą paskambino vilnietis, netoli paplūdimio radęs kniaukiantį kačiuką ir niekaip negalėjęs prisikviesti "Aumuros". J.Gustaitienės žodžiais, iškvietimo sulaukta ir iš policijos pareigūnų, į kuriuos kreipėsi naktį šuns apkandžiotas klaipėdietis. "Nuaro" vadovė spėjo, jog pareigūnai net nežino, kad dabar Klaipėdoje gyvūnų reikalais rūpinasi nebe jos vadovaujama bendrovė.
"Aumuros" direktorė Rita Gineikienė nė nebandė slėpti, kad bendrovės darbuotojai reaguoja ne į kiekvieną skambutį.
"Mūsų numerius turi bendrasis pagalbos centras, Miesto tvarkymo skyrius, policija. Reaguojame į jų iškvietimus, nes žmonių skambučiai dažnai būna melagingi, o mums kainuoja kuras", – sakė R.Gineikienė.
Todėl, pavyzdžiui, žmogus, kurį viešoje vietoje užpuolė šuo, turėtų skambinti bendruoju telefonu 112.
Gaudys pagal planą
Nors "Aumuros" direktorė patikino, kad į iškvietimus vykstama ir savaitgaliais, ir po darbo, tačiau stengiamasi susikurti patogias sąlygas. "Pavyzdžiui, neseniai paskambino žmogus, jog rado kiro jauniklį. Buvo 20 valanda, todėl paprašėme, kad jis paukštį palaikytų iki ryto. Tuomet atvykome ir pasiėmėme", – teigė pašnekovė.
Jei savo daugiabučio namo kieme žmogus išvydo benamių kačių koloniją, "Aumurai" taip pat nereikėtų skambinti, nes surinkti gyvūnų darbuotojai greičiausiai neatvyks. Anot E.Gineikienės, benamiai gyvūnai yra gaudomi pagal Miesto tvarkymo skyriaus patvirtintą planą. Pirmiausia "Aumuros" darbuotojai vyks į Melnragę ir Girulius, vėliau – į kitas suplanuotas miesto vietas.
Paprašyta pasakyti telefono numerį, kuriuo gyventojai galėtų išsikviesti gyvūnų gaudytojus, R.Gineikienė padiktavo savo mobiliojo telefono numerį. Skelbiame jį klaipėdiečiams – (8 670) 14 169.
Naujausi komentarai