Į Švediją – iš Centrinio Klaipėdos terminalo Pereiti į pagrindinį turinį

Į Švediją – iš Centrinio Klaipėdos terminalo

2015-05-27 11:39

Pradėti vykdyti pirmieji reguliarūs reisai iš Centrinio Klaipėdos terminalo (CKT) į Švediją. Šiandien buvo pasitiktas pirmasis Ro-Pax keltų linijos, jungiančios Kaipėdos–Karlshamno uostus keltas.


 

Centrinis Klaipėdos terminalas.

Pradėti vykdyti pirmieji reguliarūs reisai iš Centrinio Klaipėdos terminalo (CKT) į Švediją. Šiandien buvo pasitiktas pirmasis Ro-Pax keltų linijos, jungiančios Kaipėdos–Karlshamno uostus keltas.

Geresnės sąlygos keleiviams

Viena iš trijų danų laivybos kompanijos „DFDS Seaways“ Ro-Pax keltų linijų pradėjo dirbti naujajame Centriniame Klaipėdos terminale. Pasak susisiekimo viceministro Sauliaus Girdausko persikėlimas į naująjį terminalą – seniai lauktas įvykis, kurio naudą pajaus ne tik miestas, bet ir visa valstybė.

Teigiama, kad nuo šiol keliavimas žmonėms taps patogesnis – sutrumpės kelionės trukmė, bus lengviau pasiekti miesto centrą.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovo Arvydo Vaitkaus teigimu, naujasis, miesto cente įsikūręs terminalas – kur kas patrauklesnis turistams.

„Visų pirma tai yra pozityvu keleiviams-turistams, kurie, atvykę automobiliais, galės greitai išvažiuoti į pagrindinę automagistralę. Jiems nebereikės klaidžioti. Todėl mūsų pagrindinis uždavinys – pagerinti visų automobilinių srautų išvažiavimą į miesto gatves“ – tikino A. Vaitkus. 

Uosto direkcijos generalinio direktoriaus teigimu, nors rinka – svyruojanti, tačiau tikimasi, kad srautai ateityje tik augs ir naujasis terminalas veiks visu pajėgumu.

Planuojama tolimesnė DFDS plėtra

Benediktas Petrauskas, Centrinio Klaipėdos terminalo generalinis direktorius pabrėžė, esą ateityje numatoma ir kitų keltų linijų plėtra terminale.

„Terminalas, įvertinus pažangiausią Vakarų Europos uostų patirtį, buvo specialiai suprojektuotas tokio tipo laivams. Tai – vienas iš moderniausių keleivių ir krovinių terminalų rytinėje Baltijos pakrantėje“, – akcentavo B. Petrauskas.   

Praėjusių metų vasarą atidarytas CKT per savo 11 mėnesių veiklą išnaudojo tik iki 10 proc. viso  pajėgumo. Nuo šiol jo apkrova padidės iki 30–35 proc.

Manoma, kad ateityje visos bendrovės „DFDS Seaways“ linijos persikels į terminalą, tačiau, Jono Nazarovo, vykdančiojo „DFDS Seaways“ direktoriaus teigimu, pirmiausia reikia sulaukti Baltijos prospekto ir Minijos gatvių sankryžos rekonstrukcijos pabaigos.

Tuomet būtų išnaudota apie 80 proc. viso centrinio terminalo pajėgumo.

„Uostas įgavo gyvasties. Jau daugiau nei 14 m. Lietuvos rinkoje esanti ir dirbanti Klaipėdos uoste bendrovė prisidėjo prie naujojo terminalo projektavimo. Terminalo infrastruktūra neabejotinai yra patraukli keleiviams, o reguliuojamos rampos leis greičiau ir kokybiškiau iškrauti bei pakrauti krovinius. Jeigu viskas vyks taip, kaip planuota, mes svarstysime galimybę į naująjį terminalą perkelti ir Vokietijos bei Danijos linijas“, – savo ketinimus atskleidė „DFDS Seaways“ direktorius.

Kainos nesikeis

Šiuo metu laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ perveža keleivius ir krovinius keltų linijomis iš Lietuvos į Vokietiją ir Švediją reisais Klaipėda–Karlshamnas ir Klaipėda–Kylis.

Pasak bendrovės direktoriaus, kainos, pradėjus krovinius ir keleivius plukdyti į naująjį terminalą, nesikeis.

Klaipėdos centrinio terminalo direktorius B. Petrauskas pažymėjo, kad per veiklos laikotarpį KCT buvo aptarnauta virš 120 įvairaus tipo laivų. Pirmasis kruizinis laivas šiemet naująjį terminalą pasieks birželio 29 d.

Per projekto įgyvendinimo laikotarpį Klaipėdos uosto teritorijoje įrengta visa reikiama infrastruktūra, inžinerinės komunikacijos, kontrolės patikros postai, krovinių saugojimo aikštelės, kurios terminale leis aptarnauti apie 6 mln. tonų krovinių ir iki 500 tūkst. keleivių per metus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra