Klaipėdietė pasakojo mačiusi turistų grupelę – žmonės vienas po kito metė monetas, tikėdamiesi, kad atsidarys tualeto durys, tačiau taip esą neįvyko.
„Jau beveik vasara, žmonių mieste tikrai daug, nemažai ir turistų, tačiau tualetas neveikia. Kodėl? Ši problema kartojasi kasmet. Visi nori, kad Klaipėdoje būtų daugiau turistų, svečių, kad miestas būtų gyvas, bet net paprasčiausio tualeto negali sutvarkyti“, – skundėsi skaitytoja Lina.
Šis tualetas dėl tam tikrų gedimų neveikė ir žiemą. Neretai jų pasitaiko ir dėl įvairių vandalizmo atvejų.
Už šį tualetą atsakinga bendrovė „JCDecaux Lietuva“.
Turime nemalonią situaciją – vandalizmo atvejį, kažkas pasielgė neatsakingai ir sugadino vieną esminę tualeto detalę.
Pagal 2015 m. sudarytą paslaugų teikimo sutartį su Klaipėdos savivaldybės administracija, „JCDecaux“ neatlygintinai pastatė šį viešąjį tualetą, kuris nuosavybės teise priklauso minėtai įmonei. Ši įmonė vykdo tualeto priežiūrą ir eksploataciją.
„JCDecaux Lietuva“ komunikacijos vadovė Karolina Tomkevičiūtė informavo, kad šį kartą tualetas neveikia dėl vandalizmo.
„Turime nemalonią situaciją – vandalizmo atvejį, kažkas pasielgė neatsakingai ir sugadino vieną esminę tualeto detalę. Todėl jis šiuo metu neveikia. Detalę užsakėme pagaminti, ji turi atkeliauti iš Prancūzijos. Kai tik sulauksime, tuomet galėsime pradėti tvarkymo darbus“, – sakė K. Tomkevičiūtė.
Taip pat akcentuojama, kad žmonės, pamatę problemą, patys gali kreiptis į įmonę, tada problemos išsprendžiamos greičiau.
„Esame dėkingi, jei žmonės patys praneša apie gedimus tiesiogiai, tuomet mes operatyviau galime reaguoti“, – teigė K. Tomkevičiūtė.
Naujausi komentarai