Pereiti į pagrindinį turinį

Į uosto plėtrą iki 2023-ųjų bus investuojama 77 mln. eurų

2020-01-14 09:14
BNS inf.

Į Klaipėdos uosto plėtrą iki 2023 metų planuojama investuoti 77 mln. eurų. Panaudojant Europos Sąjungos (ES) lėšas, bus sumažintas bangavimo poveikis laivų judėjimui uosto akvatorijoje bei iki 15 metrų gilinamas laivybos kanalas.

Į uosto plėtrą iki 2023-ųjų bus investuojama 77 mln. eurų
Į uosto plėtrą iki 2023-ųjų bus investuojama 77 mln. eurų / Uosto direkcijos nuotr.

Taip pat bus įrengtos saugų eismą gerinančios bei oro taršą mažinančios aplinkosaugos priemonės, pranešė Susisiekimo ministerija.

„Klaipėdos valstybinis jūrų uostas mums yra labai svarbus, todėl siekiame išnaudoti visas galimybes ir investicijas nukreipti į uosto infrastruktūros tobulinimą ir plėtrą. Taip uostas išlaikys konkurencingumą, galės nuosekliai vykdyti plėtros planus“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Siekiant išspręsti nepakankamo gylio problemą ir išlaikyti uosto konkurencingumą regione, uosto laivybos kanalas bus gilinamas iki 15 metrų. Taip bus palankesnės sąlygos jūrų transporto eismui.

Darbų vertė siekia 19,4 mln. eurų, juos planuojama atlikti iki 2022 metų kovo pabaigos.

Siekiant sumažinti bangavimo poveikį laivų judėjimui uosto akvatorijoje, uoste bus rekonstruojami molai. Planuojama, kad po rekonstrukcijos sumažės dienų, kai dėl oro sąlygų ilgesni kaip 250 metrų laivai negali patekti į uosto akvatoriją.

Molų rekonstrukcijos projekto vertė siekia 57,4 mln. eurų, o darbus ketinama užbaigti iki 2023 metų antrojo ketvirčio.

Pasak ministerijos, įgyvendinus projektus padidės laivybos saugumas, trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša.

Vyriausybė yra patvirtinusi uosto bendrąjį planą, kuriame numatomos plėtros kryptys. Preliminariais skaičiavimais, patvirtinus uosto bendrąjį planą ilgalaikėje perspektyvoje bendra investicijų vertė į uosto plėtros projektus sieks apie 1,2 mlrd. eurų, trumpalaikėje – apie 635,4 mln. eurų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų