Prašė asmens duomenų
Sausio 30 d. "Klaipėda" ("Rinkodaros triukas ar gudrybė?") rašė apie keistą skelbimą visoje šalyje platinamame dienraštyje.
Jame buvo pažadėta tūkstančiui vyresnių nei 50 metų mūsų šalies gyventojų nemokamai išdalyti akinius, padedančius matyti prieblandoje, temstant, per lietų ar rūką.
Teigta, kad tokie akiniai ypač reikalingi vairuojantiesiems.
Šių akinių panorę žmonės buvo raginami paskambinti nurodytu telefonu, kur atsiliepęs iš anksto įrašytas balsas prašė pasakyti savo vardą, pavardę, gimimo metus, miestą, gatvę, namo ir buto numerį.
Dar nežinia, ar tai istorijos pabaiga. Gal patiklių žmonių asmens duomenys bus panaudoti ir kitokioms reklaminėms manipuliacijoms.
Tiesa, gyvai pasikalbėti su vadybininku, kuris turėjo paaiškinti, kur ir kaip galima gauti žadėtus akinius, skambinusiesiems nepavyko. Po 10 minučių laukimo ryšys nutrūkdavo.
Nepasakė, kam dirba
Vasario 4-ąją ne vienas susigundžiusiųjų sulaukė skambučio.
"Laba diena, mano vardas Natalija. Skambinu jums iš klientų aptarnavimo skyriaus. Matau jūsų praleistą skambutį sausio 27 dieną. Jūs tikriausiai skambinote ir domėjotės dėl akinių vairuotojams", – pradėjo pokalbį telefonu paskambinusi nepažįstamoji.
Kai žmogus, kuriam ji paskambino, paklausė, kokiai įmonei Natalija atstovauja, ji aiškino galinti "įvesti" užsakymą, bet į klausimą neatsakė.
"Esame tarptautinių kompanijų klientų aptarnavimo skyrius", – kartojo ir kartojo mergina.
Kokiai įmonei atstovauja, mergina tikino nežinanti ir paprašė dar kartą pasakyti visus žmogaus, kuriam skambina, duomenis.
Patikinta, jog visa tai žmogus jau yra išvardijęs, kai skambino pirmą kartą, Natalija ėmė aiškinti, kad jokių duomenų neišliko ir dabar ji galinti užsakyti akinius.
Pasakyti, ar kartą jau viską apie save pasakęs klientas gaus nemokamus akinius, mergina taip pat negalėjo ir prašė darsyk pasakyti vardą, pavardę bei kitus duomenis.
"Aš jums negaliu į tą klausimą atsakyti, kadangi dabar svarbiausias yra saugumas kelyje. Akinius yra tam, kad saugus bus kelias grįžti ir parvažiuoti namo, – netaisyklinga lietuvių kalba bandė aiškinti Natalija. – Žinokit, sistema yra, kaip reikia iš pradžių įvesti užsakymą, o vėliau, žinokit, sistema parodys, kas ten bus toliau."
Viliojo "gera" kaina
Pokalbis baigėsi Natalijos pasiūlymu paskambinti, jei kartais žmogus persigalvotų, bet kokios kompanijos užsakymu ji skambino, mergina per beveik penkias minutes pokalbio taip ir nepasakė, prasitarė, kad neturi teisės to padaryti.
Kita klaipėdietė, sulaukusi tos pačios Natalijos skambučio, po ilgo pokalbio sugebėjo išpešti žinią, kad nemokamai žadėtųjų stebuklingų akinių ji negaus, bet yra kita "nuostabi" žinia – 68 eurus kainuojančius akinius ji galinti įsigyti tik už 24 eurus.
Taip paaiškėjo, kodėl pirmą kartą skelbime nurodytu telefonu niekas neatsiliepė.
Dar nežinia, ar tai istorijos pabaiga. Gal patiklių žmonių asmens duomenys bus panaudoti ir kitokioms reklaminėms manipuliacijoms.
Naujausi komentarai