„Greitai šia arterija apskritai nebus įmanoma važiuoti. Jau dabar sunku kai kuriose vietose persirikiuoti, jei greičiau riedi. Kodėl niekas nesirūpina šiuo kelio ruožu“, – stebėjosi vienas klaipėdietis.
Vyro nuomone, Jūrininkų prospekte provėžas būtų galima sutvarkyti bent taip, kaip Šilutės plente. Jos buvo sulygintos specialia technika. Visa danga nebuvo keičiama.
„Nesakau, kad pultų keisti visą dangą“, – teigė vyras.
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda patikino, kad situacija Jūrininkų prospekte jam puikiai žinoma.
„Provėžos šią gatvę yra labai išvagojusios“, – sakė vadovas.
Pasak L.Dūdos, jau šiemet Jūrininkų prospekte situacija turėtų bent šiek tiek pagerėti. Ypač – sankryžose.
„Liko šiek tiek lėšų nuo kitų darbų, tad manome, kad paremontuosime šią arteriją. Kažkiek patvarkysime iki sezono pabaigos“, – kalbėjo direktorius.
L.Dūda pasakojo, kad kitąmet planuojama Jūrininkų prospektą remontuoti rimčiau. Pagalbos kreiptasi ir į Uosto direkciją. Ši ir finansavo Jūrininkų prospekto tiesimo darbus.
Direktorius teigė, kad remontuoti šį ruožą kaip Šilutės plente nebuvo galimybių. Jūrininkų prospekto provėžos – per gilios.
„Minėtu būdu galima remontuoti, kai provėžos yra 4–5 centimetrų gylio. Jūrininkų prospekte jos siekia 10 centimetrų. Reikia visą dangą keisti. Ten, kur važinėja sunkiasvoris transportas, danga visada greičiau susidėvi“, – komentavo vadovas.
Naujausi komentarai