Žiemos laikotarpiui Smiltynės perkėlos bendrovė nusprendė sutrumpinti keltų darbo laiką.
Paskutinis keltas iš Smiltynės senosios perkėlos į Klaipėdą kasdien išplauks devintą vakaro, o naujoji perkėla taip pat dirbs gerokai trumpiau.
Dėl tokių pasikeitimų labiausiai piktinasi Smiltynės gyventojai. Žmonės tikino, kad dėl dviem valandomis sutrumpėjusio Senosios perkėlos darbo gyventojai patirs didelių nepatogumų.
„Jaučiamės atkirsti. Koncertai, teatrai ar kiti miesto renginiai mums bus nepasiekiami be automobilių. Yra dirbančių ir pamaininį darbą. Vaikai, grįžę iš ekskursijų, taip pat nebegalės persikelti, teks važiuoti automobiliais per naująją perkėlą jų parsivežti“, – dienraščiui skundėsi Smiltynės gyventojas Remigijus.
Smiltynės perkėlos direktorius Algirdas Žukauskas keltų grafiko pasikeitimus grindė užklupusia ekonomine krize.
„Mes nebegalime dirbti veltui. Žiemą senojoje perkėloje kilnojame po vieną žvejį iki vėlumų. Kelto reisas kainuoja 650 litų, sekmadienį aštuntą vakaro perkėlėme vieną žmogų, vadinasi, uždirbome du litus“, – tikino A.Žukauskas.
Tačiau Smiltynės gyventojai raštu kreipėsi į bendrovę prašydami netrumpinti abiejų perkėlų darbo.
„Mes ir neturime atnešti bendrovei pelno. O štai mūsų teisių turi būti paisoma, mes to paties miesto gyventojai, kaip ir klaipėdiečiai, tad turime teisę grįžti į namus“, – kalbėjo smiltyniškiai.
A.Žukauskas tvirtino, kad per tris rudens mėnesius po 21 valandos į Smiltynę perkeliama 10–15 žmonių.
„Smiltynės ir Neringos gyventojams palikta teisė iš anksto raštu kreiptis į bendrovę ir nurodytu laiku kelsime net ir vieną automobilį ar gyventoją. Tokia galimybė numatyta net penktą ryto ar pusę trijų nakties“, – aiškino A.Žukauskas.
Senoji perkėla nuo sausio 1-osios baigs darbą devintą vakare, naujojoje perkėloje iš Smiltynės paskutinis keltas išplauks vienuoliktą vakaro, o iš Klaipėdos – 23.20 val.
Naujausi komentarai