Uostamiestyje rengiant ekonominės plėtros strategiją, numatomi ir galimi miesto rinkodaros scenarijai.
Klaipėdos savivaldybės Tarptautinių ryšių ir ekonominės plėtros skyriaus vedėja Reda Švelniūtė paaiškino, kad kol kas ši iniciatyva dar nėra išaugusi į visą miestą įtraukiantį projektą, tačiau tikėtina, kad nuveiktas darbas galėtų tapti nauja bendra Klaipėdos rinkodaros programa.
Brėždami galimas miesto rinkodaros kryptis, specialistai pastebėjo, kad nors bendras gyventojų pasitenkinimas gyvenimo kokybe yra aukštas, tačiau klaipėdiečiai nejaučia arba bent neišreiškia pasididžiavimo savo miestu.
Todėl, anot R.Švelniūtės, pirmasis rinkodaros programos rengėjų žingsnis – darbas su klaipėdiečiais, miesto bendruomene.
Redakcijos archyvo nuotr.
"Šiais metais yra suplanuotas skaitmeninis įrankis, kuris padės kiekvienam klaipėdiečiui susikurti sau tinkamą Klaipėdos ženklą. Numatomi įvairūs susitikimai, įvairios sesijos. Tai bus platus įrankis, plačiau nei programėlė", – pagrindinį šių metų darbą apibendrino pašnekovė.
Skyriaus vedėjos teigimu, naujame įrankyje bus galima rasti visus įmanomus ženklus bei simbolius, kuriais klaipėdiečiai identifikuoja Klaipėdą.
Kiek galėtų kainuoti tokia naujovė, kol kas mįslė. Tikimasi, kad projekto biudžetas ir tikslesnis įgyvendinimo grafikas paaiškės netrukus.
Nors šiemet planuojama skirti daug dėmesio gyventojams, atskirų renginių ar atrakcijų, nepaisant minėto įrankio, nenumatoma.
Tiesa, kuriant įrankį, vyks diskusijos ir pasitarimai, į kuriuos žadama įtraukti ir gyventojų atstovus.
Naujausi komentarai