Paramos centrų turimas transportas, skirtas socialinėms paslaugoms, kol kas naudojamas neefektyviai – didžiąją dienos dalį jis neužimtas, o susirgus vairuotojui paprastai nėra kas jį pakeičia. Neįgaliesiems kartais tenka laukti dvi valandas, kol juos kas atveža į dienos centrą.
Neįgaliųjų organizacijos „Klaipėdos viltis“ vadovė Janina Tulabienė teigė, kad mintis uostamiestyje pertvarkyti transporto organizavimą neįgaliesiems kilo po to, kai ji pamatė, kaip tai daroma Švedijoje.
„Ten neįgaliųjų įstaigos reikiamą transportą samdo iš įmonės, kuri juos aprūpina šia paslauga, kai jiems to reikia. Mes pagalvojome, gal mūsų mieste irgi galima būtų taip organizuoti neįgaliųjų pervežimą“, – svarstė J.Tulabienė.
Esą mieste jau veikia socialinis taksi, paramos centrai taip pat turi savo transportą, tačiau neįgaliesiems kartais reikiamo automobilio tenka laukti labai ilgai.
Neįgaliųjų dienos užimtumo centro „Klaipėdos lakštutė“ vadovė Danutė Daukantienė teigė, kad jų centras turi du automobilius, o įstaigą lanko 70 globotinių.
„Taigi, jų atvežimas, turint tik dvi mašinas, užtrunka apie dvi valandas. Maršrutai yra neekonomiški“, – įsitikinusi D.Daukantienė.
„Maža to, dienos metu tas transportas neužimtas, o susirgus vairuotojui įstaigos vadovas neturi kuo jį pakeisti, nes juk ne bet kas gali sėstis prie tokio transporto vairo. Todėl manau, reikia ieškoti kitos išeities“, – teigė J.Tulabienė.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis pritarė pasiūlymui, kad jo vadovaujama įstaiga prisidėtų prie transporto organizavimo miesto neįgaliesiems, tik esą reikia parengti programą ir apsispręsti, kaip šią paslaugą organizuoti.
Naujausi komentarai