Grasino, kad iškvies apsaugą
Liepos 26-ąją Klaipėdoje esančioje batų parduotuvėje "Scalini" moteris įsigijo basutes. Išpardavimo metu batai kainavo 77 eurus.
Tiesa, jais pasidžiaugti D. S. spėjo vos porą kartų.
"Iš pradžių atsiklijavo basučių vidinis padas, paskui nulūžo sagtis ir jas nešioti tapo nebeįmanoma. Praėjusį sekmadienį nuvažiavau į parduotuvę, kad grąžinčiau prekę. Pardavėja man liepė užpildyti pretenziją. Taip ir padariau. Tada pasakė, kad už savaitės paskambins ir informuos, ar grąžins pinigus. Kad reikalinga ekspertizė", – pasakojo pašnekovė.
Kadangi D. S. gyvena ne Klaipėdoje, toks atsakymas jos netenkino.
"Esu iš Palangos ir specialiai važinėti vien dėl parduotuvės pageidavimų, kad atgaučiau savo pinigus, man irgi kainuoja. Tada pardavėja tiesiai šviesiai atkirto – nepatinka, kreipkis i vartotojų teises", – piktinosi pašnekovė.
Nusisuko, vaikščiojo, tarsi nieko nebūtų nutikę.
"Atnešu nešiotas basutes, kurios suplyšo "neištempusios" nė poros savaičių, o pardavėja net neatidaro batų dėžės ir nepasižiūri, kas nutiko. Mano kalbos jai irgi buvo neįdomios. Paprašiau parduotuvės vadovės telefono numerio, nedavė, o galiausiai iš viso nebesiklausė manęs. Nusisuko, vaikščiojo, tarsi nieko nebūtų nutikę", – pridūrė palangiškė.
Toks ignoravimas pirkėją įsiutino.
"Kalbėjo visiškai nepagarbiai. Galiausiai pametė atspausdintą dokumentą su įstatymais, kad pasiskaityčiau. Netgi pagrasė iškviesti apsaugą, nes reikalaudama priimti prekę ir grąžinti pinigus neva baidžiau jų klientus", – sakė D. S.
Įširdusi pirkėja basučių parduotuvėje taip ir nepaliko. Esą labiausiai nuvylė atsainus "Scalini" darbuotojos bendravimas ir tai, kad į situaciją nebuvo pažiūrėta žmogiškai.
"Klientė labai šaukė"
Prekybos centre "Akropolis" įsikūrusios "Scalini" batų parduotuvės vadovė Inga Petrošienė pateikė kiek kitokią įvykio versiją.
Jos žodžiais tariant, paprastas pardavėjas nėra įgaliotas vertinti prekės ir gamybos defekto nenustatinėja.
Esą nemandagiai elgėsi pati pirkėja.
"Turėjau išeiginę, bet šią situaciją žinau, nes mergaitės man skambino. Kadangi batai yra nešioti, jos nesprendžia, tai brokas ar ne. Pati turėčiau pamatyti tuos batukus. Civiliniame kodekse numatyta, kad pirkėjas turėtų palikti basutes ir parašyti pretenziją. Turime galimybę 14 dienų spręsti, tai gamyklinis brokas ar mechaninis pažeidimas. Negaliu grąžinti pinigus, kol pati savo akimis neįsitikinau. Nieko nedarome nelegaliai ir specialiai neatiduoti pinigų nenorime. Man merginos skambino keletą kartų, bet tikrai nekalbėjo nepagarbiai. Jos sakė, kad klientė labai šaukė, rėkė", – tikino pašnekovė.
Esą visiems nepatenkintiems klientams yra pateikiama įstatymo ištrauka, tačiau šįsyk įtikinti klientę nepavyko.
"Šiandien (antradienį – I.L.) atėjau į darbą po išeiginių, batų nėra. Nepaliko net apžiūrėjimui", – stebėjosi parduotuvės vadovė.
Baidė klientus?
Mano darbuotojos aiškino, kad pirkėja rėkė, nenorėjo išeiti iš parduotuvės ir panašiai.
"Pasitaiko negeranoriškų klientų, bet visada stengiamės taikiai išspręsti situaciją. Galiu ant pirštų suskaičiuoti tuos, kurie šaukė, nenorėjo išeiti iš parduotuvės ir baidė klientus. Pati šio incidento nemačiau, bet mano darbuotojos aiškino, kad pirkėja rėkė, nenorėjo išeiti iš parduotuvės ir panašiai", – kalbėjo I. Petrošienė.
Galiausiai direktorė patikino, kad apžiūrėtų batus, jei pirkėja juos atneštų.
Esą apmaudu, kai su įstatymais nesusipažinę žmonės žūtbūt bando įrodyti savo tiesą.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Klaipėdos apskrities skyriaus vyriausioji specialistė Alma Šlažienė aiškino, kad pardavėjas gali 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi vykdyti vertinimą. Tai numatyta teisės aktuose.
"Pardavėjas turi teisę įvertinti ir duoti atsakymą per 14 dienų. Mes negalime priversti padaryti to greičiau", – tikino A. Šlažienė.
Naujausi komentarai