Sudomino palaidą šunį
Alksnynės mikrorajone gyvenanti moteris kasdien kelis kartus veda pasivaikščioti savo šunelį ir apeina visą kvartalą.
Jau kurį laiką prie Klaipėdos universiteto bendrabučio, Statybininkų pr. 43, ji pastebi nakčiai paliekamus maisto išvežiotojų elektrinius dviračius ir krepšius.
Moteris pasakojo mačiusi, kad šiais dviračiais važinėja tamsaus gymio jauni vyrai.
„Pirmą kartą tiesiog nustebau. Pamačiusi ant žemės maistui vežioti skirtus krepšius, galvojau, kad tai atsitiktinumas. Kitą rytą ir vėl pasukau prie bendrabučio ir pamačiau dar nemalonesnį vaizdą – krepšiai buvo išmėtyti. Jie, padengti ryto rasos, atviri gulėjo tiesiog ant žemės šalia elektrinių dviračių. Taip pragulėjo visą naktį. Būtent tuo metu pamačiau palaidą šunį, besisukinėjantį aplink krepšius. Gyvūnas yra gyvūnas – matyt, užuodė vežiotą maistą, uostinėjo krepšius, kišo snukį į jų vidų, o galiausiai pakėlė koją ir vieną jų apšlapino“, – pasakojo klaipėdietė.
Dienraščio „Klaipėda“ skaitytojos nuotr.
Netyrė, nes negavo skundų
Moteris atviravo iki šiol niekada nesinaudojusi įmonės „Wolt“ paslaugomis, bet pamatyti vaizdai ją įtikino to nedaryti ir ateityje.
Dienraščio „Klaipėda“ korespondentų paklausti Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) atstovai patikino, kad pranešimų dėl „Wolt“ krepšių švaros nėra gavę, todėl ir tyrimų iki šiol nebuvo pradėję.
„Maisto tiekėjas, kuris teikia maisto išvežiojimo paslaugą, privalo užtikrinti krepšių, kuriais išvežamas maistas, švarą, temperatūros režimus, personalo higieną. Gavus informaciją ir įvertinus riziką bus sprendžiama dėl tyrimo pradėjimo“, – raštu į paklausimą atsakė VMVT atstovai.
Higiena – prioritetas
„Wolt“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Piret Pert aprašytąją situaciją pakomentavo teigdama, kad „Wolt“ labai atsakingai žiūri į higienos, švaros ir maisto saugos klausimus.
„Maisto pristatymo krepšio palikimas gatvėje – akivaizdžiai netinkamas elgesys. Visi su „Wolt“ bendradarbiaujantys kurjeriai-partneriai yra įsipareigoję laikytis paslaugų teikimo sąlygų, kuriose numatyti ir užsakymų pristatymo kokybės standartai, – laiške teigė P. Pert. – Griežti higienos reikalavimai ir jų laikymasis yra vienas mūsų veiklos prioritetų. Nuolat primename kurjeriams-partneriams, kad valstybės institucijų nustatyti reikalavimai laikytis tinkamos higienos taisyklių gabenant maistą yra privalomi. Kurjeriai yra informuoti, kad pristatymo krepšiai turi būti švarūs, saugomi patalpose ir reguliariai valomi.“
„Wolt“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse pažymėjo, kad platforma negali atmesti tikimybės, jog kai kurie „Wolt“ prekės ženklu pažymėti krepšiai galėtų būti naudojami asmenų, nebedirbančių šioje įmonėje, ar net tų, kurie niekada nebuvo jos darbuotojai.
Dienraščio „Klaipėda“ skaitytojos nuotr.
Galėjo įsigyti internetu
Pasirodo, tokius pat krepšius, kokius naudoja minėtos įmonės darbuotojai, galima lengvai įsigyti internetu. Todėl P. Pert abejojo, ar klaipėdietės minėta situacija gali būti tokia, kokia iš pirmo žvilgsnio atrodo.
„Jeigu „Wolt“ nustato, kad priemonės yra netinkamai arba blogai prižiūrimos, tai gali lemti jas naudojančio kurjerio-partnerio prieigos prie platformos apribojimą. Kiekvienas gautas pranešimas apie galimus pažeidimus yra vertinamas rimtai ir ištiriamas. Jei yra pagrindas, imamasi atitinkamų veiksmų. Tiesa, kol kas nesame gavę oficialių nusiskundimų dėl minėtos situacijos konkrečioje vietoje. Tokie signalai mums yra svarbūs“, – tikino „Wolt“ atstovė.
P. Pert paprašė pasidalinti nuotraukomis ar papildomomis detalėmis. Jai šios nuotraukos buvo išsiųstos, tačiau kol kas atsako negauta.
Naujausi komentarai