Pereiti į pagrindinį turinį

Kultūros fabrike vyks rinkodaros konferencija

2015-11-04 07:07
DMN inf.

Lapkričio 6 d. Kultūros fabrike vyks konferencija „Rinkodaros veiklos matavimas: ar jūsų pastangos ir pinigai nenueina veltui?“.

Negalite valdyti to, ko negalite išmatuoti. Nematuojate savo įmonės marketingo veiklos? Labai gali būti, kad jūsų laikas, energija ir pinigai švaistomi veltui. Išsiaiškinkite, kuri veikla yra nuostolinga ir jos atsisakykite.

“Tips&tricks, know-how ir must-know apie rinkodaros veiklos matavimo metodikas, būdus, kaštus bei naujoves: kaip paprastai, patiems minimaliomis išlaidomis pamatuoti veiklos rezultatus bei rėmimo grąžą? Šie klausimai bus nagrinėjami jau šį penktadienį vyksiančios rinkodaros konferencijos metu”, - pasakojo LIMA Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė Rita Šakinytė-Petrovė.

Konferencijos pranešimai

Tips and tricks PR išmatuoti. Nėra vienos formulės, kuri pamatuotų ar vienos, ar kitos įmonės PR yra/buvo sėkmingas. Kiekvienu atveju keliami tikslai, rodikliai, kuriuos pasiekiame ryšių su visuomene priemonėmis, yra skirtingi. “Sėkmė priklauso nuo kliento ir tiekėjo, nuo įmonės ir jos agentūros, nuo vadovo ir jo komunikacijos specialisto iškeltų tikslų ir lūkesčių”, - aiškino pranešėja RsV konsultantė ir komunikacijos agentūros „Ad verum“ vykdomoji direktorė Sandra Meškauskaitė.

Internetinės reklamos kampanijos tikslai ir vertinimas. Kaip pastebi skaitmeninės rinkodaros agentūros „The Chocolate“ vadovas Tomas Nemūra, kuriant internetinės reklamos kampanijos tikslus reikėtų pradėti nuo analitinio darbo.  “Pirmiausia reikia pasitikrinti komunikacijos temas, turinio stilistiką, priėjimo prie prekės ženklo kampus ir atsirinkti tuos, kurie veikia efektyviausiai. Tolimesnę komunikaciją orientuoti į labiausiai pasiteisinusį turinį”, - patarė ekspertas.

Rėmimo ROI grąžos matavimas. Rėmimo rinkodara yra kompleksinė rinkodaros rūšis, kuri apima reklamą, ryšius su visuomene, socialinę žiniasklaidą, pirkimo aplinką (BTL) bei daugelį kitų rinkodaros sričių. Tai pat ji yra dar ir integruotos rinkodaros komunikacijos dalis.

“Siekiant išmatuoti rėmimo ROI grąžą, turime realistiškai planuotis, ką norime pasiekti, o tada – kiek, ką, kada ir kaip matuosime. Nereikia nesitikėti, kad matavimą padarys kažkas kitas. Pirmiausia, būtina susiplanuoti žmogiškuosius resursus ir bent tam tikrą biudžetą”, - pastebėjo Mindaugas Morkūnas, pirmosios rėmimo konferencijos Lietuvoje „Smart Sponsorship“ iniciatorius.

KOG: Rinkodara neracionaliam vartotojui. Naujausi neuromokslų, sprendimų priėmimo ir kognityvinės psichologijos atradimai pateikia vis daugiau įrodymų apie ribotai racionalų, stipriai nesąmoningą, impulsyvų ir emocinį vartotojų elgsenos pobūdį.

“Keičiantis vartotojo sampratai pagrindiniai rinkodaros tikslai nesikeičia, tačiau neabejotinai keičiasi žemesnio lygmens tikslai. Pavyzdžiui, reklamos žinomumas, reklamos patrauklumas, prekės ženklo žinomumas, svarstymas ir pan.  Čia svarbūs du aspektai. Pirma, keltini klausimai, ar šie ir panašūs tikslai vis dar yra suderinami su naujausiomis žiniomis apie vartotojų elgseną ir kokiu konkrečiu būdu šie tikslai padės pasiekti pagrindinių rinkodaros tikslų. Antra, ar šių tikslų pasiekimo matavimo metodai ir rodikliai, dauguma kurių remiasi pačių vartotojų nuomone apie savo elgesį ir patirtį, vis dar laikytini tinkamais”, - aiškino Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG rinkodaros ir komunikacijos instituto vienas iš steigėjų. 

Nemokami informacijos šaltiniai. Vienas iš rinkodarą lengvinančių veiksnių – nemokami informacijos šaltiniai. “Verslui itin naudingi tokie informacijos šaltiniai kaip: internetinių puslapių lankytojų duomenys, reklamos pozicijos, socialinių tinklų įtaka,  puslapiai, į kuriuos nukeliauja lankytojai, konkurentų veiksmai socialiniuose tinkluose, konkurentų informacija bei auditorijos atsakas į konkurentų veiksmus”, - dėstė įmonės “Iconus” atstovas Vilius Tamkvaitis.

Konferencijos metu šios temos bus nagrinėjamos pateikiant konkrečius pavyzdžius bei praktines užduotis. Turėsite puikią progą sužinoti, kaip nustatyti teisingus KPI ir juos išmatuoti bei efektyvinti rinkodarą.

Registracija į renginį: http://www.lima.lt/lt/renginiai/artimiausi-renginiai/item/290.html

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų