Pereiti į pagrindinį turinį

Ministerija iš Klaipėdos uosto tikisi naujų rinkų ir daugiau krovinių

2022-10-12 13:58
BNS inf.

Susisiekimo ministerija tikisi, kad maždaug penktadalio krovinių šiemet netekęs Klaipėdos uostas sparčiau didins konkurencingumą, ras naujų rinkų ir pritrauks daugiau krovinių. Taip pat tikimasi uosto infrastruktūros plėtros. Tai nurodoma atnaujintame ministerijos lūkesčių rašte jos valdomai Klaipėdos jūrų uosto direkcijai.

Ministerija iš Klaipėdos uosto tikisi naujų rinkų ir daugiau krovinių
Ministerija iš Klaipėdos uosto tikisi naujų rinkų ir daugiau krovinių / T. Biliūno / BNS nuotr.

„Atnaujinto lūkesčių rašto tikslų įgyvendinimas leis paskatinti tolesnį tvarų ir nuoseklų uosto augimą, užtikrinant ne tik didesnį jo konkurencingumą, bet ir aktyvų bendradarbiavimą su kitomis institucijomis, savivaldybėmis ir uostamiesčio gyventojais. Daug dėmesio numatoma skirti naujų krovinių srautų pritraukimui, rinkų diversifikavimui, jūrinės inžinerinės pramonės veiklos plėtrai“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Rašte pabrėžiama, kad direkcija turi įgyvendinti infrastruktūros plėtros projektus, kad uostas galėtų saugiai priimti didžiausius laivus: iki 2024-ųjų rekonstruoti šiaurinį ir pietinį bangolaužius, iki 17 metrų išgilinti laivybos kanalą, plėsti ir atnaujinti uosto krantines.

Tikimasi, kad direkcija dar labiau diversifikuos uosto veiklą ir krovinių struktūrą pagal jų kilmės šalis, klientus ir rinkas, plės jūrinės inžinerinės pramonės veiklą.

Taip pat tikimasi, kad bus bendradarbiaujama su JAV, Pietų Amerikos, Vokietijos ir Šiaurės Italijos jūrų uostais, ieškoma naujų laivybos krypčių Artimųjų Rytų regionuose ir kitose šalyse, uostas stiprins savo pozicijas kaip regioninis krovinių paskirstymo centras.

Klaipėdos uosto direkcija iki šių metų pabaigos bus pertvarkyta į akcinę bendrovę. Manoma, kad tai atvers naujų galimybių tiek generuojant naujus pajamų šaltinius, tiek didinant veiklos efektyvumą.

Siekiant pagerinti laivybos ir krovos uoste sąlygas, uostas bus plečiamas pietų kryptimi suformuoti naujas teritorijas, kur būtų plėtojama gamybos, paslaugų veikla. Be to, Klaipėdos uostas turi būti pasirengęs jūrinio vėjo elektrinių plėtrai Baltijos jūroje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų