Garsios rusų aktorės spektakliu susigundę klaipėdiečiai liko ir be pramogos, ir be pinigų. Nuo keliasdešimt iki kelių šimtų litų už bilietus pakloję žmonės priversti minti vargo kelius – renginio organizatoriai dingo tarsi į vandenį.
Vedžiojo už nosies
Kartu su bičiuliais į Jekaterinos Vasiljevos spektaklį-benefisą "Aš buvau laiminga" susiruošusios Tatjana Gerasimova ir Ala Gerasimova pasakojo, kad įsigijo penkis pigiausiai kainavusius bilietus – po 60 litų.
"O ką daryti tiems, kurie pirko po 120 litų?" – piktinosi moterys.
J.Vasiljevos gastrolėmis uostamiestyje bei sotinėje rūpinosi vilniečių bendrovė "Meno projektai". Aktorės spektaklis uostamiesčio Žvejų rūmuose buvo suplanuotas dar praėjusių metų spalį.
Vėliau pranešta, kad renginys nukeliamas į 2010-ųjų sausio 27 dieną. Galiausiai pasirodė pranešimai, kad spektaklis išvis neįvyks. Dėl pinigų grąžinimo nurodyta kreiptis į bilietų pardavimo vietas.
Štai tada ir prasidėjo klaipėdiečių vargai. Bilietus į spektaklį platinusi bendrovė "Bilietai.lt" savo ruožtu nukreipė tiesiogiai į renginio organizatorių. Tačiau į nukentėjusių žmonių skambučius niekas neatsiliepė, o vakar "Meno projektų" telefonas apskritai buvo išjungtas.
Atsakingi organizatoriai
Keletoje interneto svetainių skelbiamuose skolininkų sąrašuose galima aptikti informaciją, jog už reklamą Pirmajam Baltijos kanalui "Meno projektų" įmonė nuo 2008-ųjų gegužės skolinga beveik 2,5 tūkst. litų.
Apie tai, kad bendrovė neva stovi ant bankroto slenksčio, jos atstovai tvirtino ir Žvejų rūmų direktoriui Alvydui Juozui Lenkauskui. Taip "Meno projektai" argumentavo, siekdami nutraukti sutartį dėl salės nuomos ir atšaukti renginį – esą buvo nupirkta mažai bilietų.
Pasak T.Gerasimovos, vartotojų teisių gynėjai taip pat patvirtino, kad susiekti su šiuo renginių organizatoriumi neįmanoma.
Kaip "Klaipėdai" teigė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovas spaudai Vitas Ūsas, dėl negrąžinamų pinigų už uostamiestyje ir Vilniuje neįvykusį spektaklį "Aš buvau laiminga" iki šiol gauti 7 vartotojų skundai raštu. Ankščiau nusiskundimų dėl bendrovės "Meno projektai" veiklos tarnyba nėra gavusi.
Eis iki galo
"Dažnai vartotojai mano, jog pinigus turi grąžinti bilietų platintojas. Atkreipiame dėmesį, jog už neįvykusį renginį yra atsakingas jo organizatorius", – pridūrė V.Ūsas.
Veikiausiai vienintelis likęs kelias bilietus į spektaklį įsigijusiems ir neatgavusiems pinigų žmonėms – kreiptis į teismą arba į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
"Pastaruoju metu gauname nemažai vartotojų skundų dėl neįvykusių renginių ir už juos negrąžinamų pinigų. Dėl vieno organizatoriaus, kuris negrąžina vartotojams pinigų, tarnyba jau kreipėsi į teismą", – teigė V.Ūsas.
T.Gerasimova tvirtino, kad ji ir bilietus įsigiję bičiuliai pasiryžę eiti iki galo.
"Esmė ne tik pinigai, kurie yra nemaži. Tai ir principo reikalas. Man jau atrodė, kad tokiais nešvariais dalykais niekas nebeužsiima, juo labiau kai kalbama apie menus. Taip elgtis tiesiog nepadoru", – įsitikinusi moteris.
Naujausi komentarai