Uostamiestyje išaiškintos stotelės, kuriose įlipa daugiausiai keleivių. Nustatytos ir mažiausiai populiarios. Tai padaryta, pasinaudojus elektroninio bilieto sistema.
Populiariausios – Bibliotekos stotelė, esanti prie I.Simonaitytės bibliotekos, Atgimimo stotelė, įrengta prie Klaipėdos muzikinio teatro, ir Turgaus stotelė prie Senojo turgaus. Juose lapkritį į miesto autobusus įlipo per 20 tūkst. keleivių.
Stotelės, kuriomis gyventojai naudojasi mažiausiai – Viaduko, esanti po Mokyklos gatvės viaduko, važiuojant Klaipėdos autobusų parko link, Medienos - įrengta prie įmonės „Klaipėdos mediena“, važiuojant Klaipėdos autobusų parko link, 2-osios Melnragės - važiuojant į Girulius. Jose lapkritį į autobusus įlipo vienas ar du keleiviai, kurie glaudė elektroninius bilietus prie komposterio.
Iš viso paskutinį rudens mėnesį miesto autobusais važiavo 573 tūkst. 943 keleivių. Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Gintaras Neniškis tvirtino, jog šie duomenys pateikti, įvertinus, kiek keleivių glaudė elektroninį terminuotą ar kartinį bilietą prie komposterio.
Tokią informaciją buvo taip pat renkama rugsėjo ir spalio mėnesiais, tačiau, anot G.Neniškio, ji buvo nelabai patikima, nes visi keleiviai ne iš karto pradėjo glausti elektroninius bilietus prie komposterių, buvo technikos gedimų. Vadovo teigimu, lapkričio duomenys jau patikimi.
„Šie skaičiai rodo ne absoliutų įlipusių keleivių skaičių. Į jį nėra įtraukti žmonės, kurie nesąžiningi vis dar neglaudžia elektroninio bilieto prie komposterio, ir tie, kurie naudojasi popieriniais bilietais. Tad bendras autobusais važiavusių keleivių skaičius yra didesnis“, – komentavo G.Neniškis.
Informaciją apie populiariausias stoteles bus skelbiama kiekvieną mėnesį. Vėliau sukaupta informacija bus panaudojama peržiūrinti tvarkaraščius, maršrutus, vykdant mikroautobusų integraciją į bendrą tinklą.
„Elektroninio bilieto sistemos vienas tikslų buvo keleivių srautų stebėjimas. Įvertinę ilgalaikius duomenis galėsime spręsti, kur autobusai turėtų važiuoti dažniau, kur rečiau. Tikrai yra vietų ir laikų, kada galėtų būti siunčiami ne didieji, o mažesni autobusai. Keleiviai nepatogumų nepatirtų. Galėtume sutaupyti. Juk patys keleiviai ir moka už tuščius autobusus“, – teigė G.Neniškis.
Naujausi komentarai