Pereiti į pagrindinį turinį

Priešnuodis įžūliems uostamiesčio vairuotojams

2015-10-07 11:05

Visuose miesto autobusuose nuo rugsėjo yra sumontuoti vaizdo registratoriai. Tai dar vienas mėginimas pažaboti įžūlius vairuotojus. Įrenginiai fiksuoja ne tik vaizdą transporto priemonės viduje, bet ir išorėje. Tad gatvių išsišokėliai skelbiami viešai.

Vytauto Petriko nuotr.

Visuose miesto autobusuose nuo rugsėjo yra sumontuoti vaizdo registratoriai. Tai dar vienas mėginimas pažaboti įžūlius vairuotojus. Įrenginiai fiksuoja ne tik vaizdą transporto priemonės viduje, bet ir išorėje. Tad gatvių išsišokėliai skelbiami viešai.

Registratorių nauda neabejoja

Kiekviename miesto autobuse pagal reikalavimus privalo būti sumontuoti mažiausiai du vaizdo registratoriai. Vienas įrengtas priekyje. Jis fiksuoja vaizdą išorėje, eismo situaciją.

Antras registratorius įrengtas taip pat transporto priemonės priekyje. Tačiau jis filmuoja vaizdą autobuso viduje. Kai kurie vežėjai įrengė ir trečią registratorių. Pastarasis fiksuoja, kas vyksta transporto priemonės gale.

Vežėjai įsitikinę, kad vaizdo registratoriai labai naudingi. Jie padės išsiaiškinti įvykusių nelaimių priežastis, stebėti, ar vairuotojai parduoda bilietus, ar nėra niokojamos galinės autobusų sėdynės.

Paskelbė tris įrašus

Viešoji įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas" savo internetinėje svetainėje paskelbė vaizdo įrašus, kurie liudija, į kokias situacijas pakliūva miesto autobusai kelyje.

Vaizdai buvo nufilmuoti Dieną be automobilio, kai vyko lenktynės, kas greičiau – autobusas, dviratininkas, pėsčiasis ar automobilis pasieks nustatytą vietą.

"Tai buvo proginė akcija. Informaciją gavome ne iš vežėjų, o patys buvome sumontavę kamerą ant autobuso. Kol sulauktume medžiagos iš vežėjų, užtruktų nemažai laiko", – komentavo viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis.

Pasak vadovo, į interneto svetainę nuolat kelti vaizdo įrašus, kuriuose užfiksuota, su kokiomis situacijomis susiduria miesto autobusų vairuotojai, nėra galimybių.

"Neturime tiek pajėgų. Juk medžiagą reikia paruošti. Tačiau tai ir ne vienkartinė akcija. Įkelsime įrašus tam tikromis progomis", – tvirtino direktorius.

G.Neniškis pabrėžė, kad skelbiamos medžiagos tikslas nėra nubausti vairuotojus už pažeidimus. Paprasčiausiai norima juos sugėdinti.

"Gal žmonės pamatys ir įvertins, kaip elgiasi. Dažniausiai autobusų vairuotojams problemų kyla, kai kitos transporto priemonės jų nepraleidžia, sustoja, norėdami sukti į dešinę, ir laukia, kol galės tai padaryti, užkiša savo mašiną ir reikia staiga stabdyti", – komentavo vadovas.

Paprašė policijos pagalbos

Pasak vadovo, dėl spūsčių autobusai atsilieka nuo grafikų. Tada juos stengiasi pasivyti. Skuba. Kyla grandininė reakcija.

G.Neniškis atkreipė dėmesį, jog dažniausiai kalbama, kad sudėtingiausia autobusams važinėti centrinėje miesto dalyje, tačiau taip nėra. Daugiau incidentų įvyksta pietinėje miesto dalyje.

"Vairuotojai žino, kad centrinę miesto dalį labiau stebi policijos pareigūnai. Gal prisibijo ir vairuoja drausmingiau. Pietinėje miesto dalyje padėtis prastesnė", – teigė vadovas.

Pasak G.Neniškio, įstaiga kreipėsi į policijos pareigūnus ir paprašė, kad kitą savaitę šie surengtų patikrinimus. Stebėtų, ar automobiliai nevažiuoja autobusams skirtomis juostomis, kur stoja maršrutiniai taksi, kaip važiuoja patys autobusai, juda pėstieji ar dviratininkai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų