Kaip pranešė organizatoriai, praėjus beveik penkioms lenktynių valandoms didesnių incidentų trasoje pavyko išvengti, o rezultatų lentelėje didelių siurprizų taip pat nėra. Tiesa, vieni iš lenktynių lyderių, komanda „Stokex Circle K Miles Plus“, turėjo pasitraukti iš lenktynių įveikę 93 ratus.
Po iš pažiūros lengvo kontakto su „RIMO & LKU by EQUPAY.CH“ komandos „Porsche“, Eimanto Navikausko vairuotas „Audi“ bolidas patyrė pažeidimų, po kurių į trasą vėl išvažiuoti nepavyko. Vos grįžęs iš trasos E. Navikauskas neslėpė, kad tai buvo jo paties padaryta sportinė klaida.
Tiesa, dar prieš startą praėjusių metų antrosios vietos nugalėtojas neslėpė ambicijų, jog šiemet taikėsi į nugalėtojų titulą.
Daugiausiai dėmesio dėl nestandartinio automobilio pasirinkimo sulaukianti „Skaylink Racing Team“ taip pat neišvengė apsilankymų pitlane – įveikus 128 ratus ir sustojus degalinėje, automobilis nebeužsivedė ir buvo parvilktas į pitlane. Komandos atstovai komentavo, kad buvo degalų sistemos gedimas ir po beveik 40 minučių grįžo į trasą.
„BMW KESTAUTO – TELŠIŲ STATYBA“ komandos „BMW M3“ trasoje pastebimas su nemažai lipnios juostos, tačiau komandos vadovas Andrius Ramanauskas patikino, kad tai tik įprasti sportiniai randai: „Vieną kartą kabinom kitą mašina, o antras kartas dėl padangų – truputėlį nuslydom ir bakstelėjom į atitvarą, bet viskas gerai – pozicijų savo klasėje nepraradom.“
Po 150 ratų GTO klasės lyderiai – „RIMO & LKU by EQUPAY.CH“ komanda, TC4 lyderiauja „Statomenas by DMK racing team“, GT3 – „Bio-Circle & HSG by SWAG“, GT4 besivaržančios „Porsche Latvia Racing Team“ ir „Baltic Karting Academy“ komandos važiuoja labai arti viena kitos.
Nors prognozės žadėjo, kad popiet trasą aplankys lietus, kol kas tamsūs debesys slenka šalia trasos. Preliminariai, jeigu trasoje nebus jokių incidentų, lenktynės turėtų baigtis apie 21 valandą.
Naujausi komentarai