Elektroninis eilių registravimo įtaisas "Regitroje" buvo uždengtas kartonine dėže, o ant jos buvo priklijuotas popieriaus lapas su užrašu, kad norintys atsiimti pagamintus pažymėjimus turi eiti prie ketvirtojo langelio.
"Regitros" patalpose vairuotojų sausio 3-iąją buvo dar daugiau nei prieš šventes. Žmonės gūžčiojo pečiais ir nežinojo, ką jiems daryti.
Norintieji atsiimti pažymėjimus dairėsi, kaip jiems sustoti į eilę prie vienintelio langelio, kur išduodami dokumentai.
"Tai vis tiek reikia stoti į eilę? O kaip ji reguliuojama? Ką daryti?" – neramiai klausinėjo pagyvenusi pora.
Įmonės "Regitra" Komunikacijos skyriaus vadovė Aurelija Juodytė aiškino, kad elektroninė eilių registravimo sistema išjungiama tais atvejais, kai aiškėja, jog visų užsiregistravusiųjų nebus įmanoma aptarnauti per visą darbo dieną.
Dėže elektroninis pultas antradienį buvo uždengtas jau po pietų.
"Situacija dėl eilių yra skelbiama mūsų interneto puslapyje. Jei klientų srautas būna per didelis, internete, kontaktų skiltyje, prie nuorodos su padalinių darbo laiku ir vieta atsiranda raudonas užrašas, kad registracija nutraukta. Raginame žmones pasitikrinti šią informaciją prieš vykstant į mūsų padalinius", – aiškino A.Juodytė.
"Regitros" skaičiavimais, likus mėnesiui iki senojo pavyzdžio vairuotojų pažymėjimo galiojimo termino, pažymėjimų nepasikeitė 118 tūkst. vairuotojų.
"Net teoriškai skaičiuojant, jų visų pakeisti neįmanoma. Tačiau mes spėjame, kad dalis gyventojų nebesikeis pažymėjimų, nes galbūt jie nuspręs iš viso nebevairuoti. Jie gali sudaryti apie 30 tūkst. gyventojų", – tikino įmonės atstovė.
Per šiuos metus įmonė įsteigė 15 papildomų darbo vietų, kuriose vairuotojų pažymėjimai tik išduodami.
Tačiau išankstinės registracijos sistemą "Regitra" nusprendė įdiegti tik 2017 m., kai jau bus nuslūgęs didysis vairuotojų srautas.
"Tai numatyta įmonės strateginiame plane", – paaiškino A.Juodytė.
Naujausi komentarai