Į Mažeikius iš jūrų uosto per Klaipėdą rugpjūčio pradžioje gabentas reaktorius buvo įvardintas didžiausiu kroviniu Lietuvos istorijoje.
Italijoje pagamintą 100 metrų ilgio, 6,5 metrų pločio ir 10 metrų aukščio reaktorių vežė 88 ašių tralas su šimtais ratų.
Kartu su krovinio gabenimui skirtomis specialiomis platformomis įrenginys svėrė apie 2,5 tūkst. tonų.
Klaipėdos gatvės, kuriomis buvo vežamas reaktorius, buvo nuklotos metalinėmis plokštėmis, kad nesulaužytų požemių komunikacijų.
Miesto vadovams su krovinį gabenančia kompanija pavyko suderėti dėl uostamiesčio infrastruktūros nuostolių (jei tokių bus) atlyginimo.
Savivaldybės įmonėms „Klaipėdos vanduo“, „Klaipėdos energija“ ir „Klaipėdos paslaugos“ nurodyta kuo greičiau įvertinti situaciją.
Galimi pažeidimai infrastruktūrai gali atsirasti po metų ar net dvejų.
„Galimi pažeidimai infrastruktūrai gali atsirasti po metų ar net dvejų. Tokią galimybę buvome aptarę su krovinio vežėjais bei savininku, todėl tikiuosi, vėliau nustačius padarytą žalą miesto infrastruktūrai, rasime sprendimus su „Orlen Lietuva“ ir vežėju „Mammoet“ dėl nuostolių atlyginimo“, – pajudėjus istoriniam kroviniui Klaipėdos gatvėmis, teigė miesto meras Arvydas Vaitkus.
Klaipėda buvo vienintelis miestas, užsitikrinęs milijoną eurų nenumatytiems atvejams, kuriuos galės besąlygiškai naudoti, nustačius žalą infrastruktūrai.
Dalį šios sumos jau teko panaudoti perasfaltuojant apie 100 metrų Tilžės gatvės dangos, kuri nukentėjo dėl sunkiasvorio krovinio.
Šiuos darbus savo sąskaita atliko „Orlen Lietuva“, dar už 3,6 tūkst. eurų buvo atstatyti krovinio gabenimo metu sugadinti gatvių borteliai.
Naujausi komentarai