Pereiti į pagrindinį turinį

Senamiestyje įsisuko kelininkai: neįveikiamų bortelių nebeliks

2019-12-10 15:00

Klaipėdos senamiestyje pluša kelininkai – sankryžose su Tiltų gatve šiuo metu neįgaliesiems ir tėvams, stumiantiems vežimėlius, neįveikiami borteliai keičiami patogiomis nuovažomis.

Senamiestyje įsisuko kelininkai: neįveikiamų bortelių nebeliks
Senamiestyje įsisuko kelininkai: neįveikiamų bortelių nebeliks / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Jau netrukus pėstiesiems senamiestyje keliauti taps lengviau.

Sankryžose su Tiltų gatve vietoje stačių šaligatvių bortelių atsiras nuožulnūs nuolydžiai. Tokie darbai vyksta ir Turgaus gatvėje. Iš viso bus suremontuotos 26 perėjos.

Nepatogius lauko riedulius statybininkai pakeis plokštėmis, o po remonto likę akmenys bus naudojami senamiesčio grindinio rekonstrukcijai.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Projektų skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, ateityje septyniose senamiesčio gatvėse (Žvejų g., Teatro g., Sukilėlių g., dalyje Daržų g., Aukštosios g., Didžiosios Vandens g. Vežėjų g.) planuojama pakeisti visą grindinį, taip pat įrengti apšvietimą.

Šiuo metu vyksta projektavimo darbai, kuriuos savivaldybės užsakymu vykdo bendrovė „Projektai ir Co“.

Preliminarūs senamiesčio gatvių bei šaligatvių dangų atnaujinimo sprendiniai jau ne kartą buvo pristatyti savivaldybės, suinteresuotų institucijų atstovams, gyventojams.

Bendrovės atstovai yra sakę, kad rengiant techninį projektą stengtasi kuo daugiau vietos palikti pėstiesiems, parinkti granitines plokštes saugiu paviršiumi, kad šios būtų patogios tiek bėgikams, tiek žmonėms, turintiems negalią.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Kitąmet, užbaigus projektavimą ir gavus statybas leidžiantį dokumentą, būtų skelbiamas konkursas rangovui parinkti.

Realūs statybos darbai, žadama, prasidės 2021-aisiais ir baigsis 2022-aisiais.

Projekto vertė – 2,6 mln. eurų. Prieš pradedant darbus, būtina įvykdyti ir Kultūros paveldo departamento reikalavimus, taikomus miesto istorinei daliai.

Septyniose senamiesčio gatvėse ne tik norima pakeisti grindinį (lauko riedulius į tašytus akmenis), bet ir sumažinti važiuojamosios dalies plotį, kad daugiau gatvių erdvės tektų pėstiesiems.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų