Taupydami pinigus kai kurie klaipėdiečiai ėmė deklaruoti neteisingus sunaudoto vandens ar elektros rodmenis, tad siekdami išvengti tokių atvejų šių paslaugų tiekėjai ėmė dažniau tikrinti skaitiklius.
Pasak bendrovės "Klaipėdos vanduo" generalinio direktoriaus Leono Makūno, jeigu visi klientai sąžiningai deklaruotų skaitiklių rodmenis, tuomet juos tikrinti reikėtų retai, tačiau pastaruoju metu sukčiavimo atvejų pasitaiko vis dažniau.
Jo teigimu, neretai patikrinus skaitiklius paaiškėja, jog klientai nebūna deklaravę itin didelių sunaudoto vandens kiekių, dėl ko bendrovė patiria nemenkų nuostolių.
"Mūsų inspektoriai nepuola tikrinti visų namų gyventojų butuose įmontuotų skaitiklių. Išsirenkame tuos namus, kuriuose nuostoliai yra didžiausi, t.y. tuos, kuriuose sunaudotas vandens kiekis yra gerokai didesnis, nei gyventojai deklaruoja, ir patikrinam. Pasitaiko, jog žmonės nebūna deklaravę kelių dešimčių ar net daugiau kubų vandens", – patikino L.Makūnas.
Jo teigimu, tokiems klientams išsisukti nuo piniginės prievolės nepavyksta – nustačius tikrus skaitiklių rodmenis, nepriemoką jiems vis tiek tenka sumokėti.
Pastarosiomis dienomis daugelis uostamiesčio gyventojų savo pašto dėžutėse rado ir bendrovės VST išmėtytus pranešimus, kuriuose yra informuojami, kad buvo patikrinti jų elektros skaitiklių rodmenys.
Pasak šios bendrovės atstovės spaudai Giedrės Vinickienės, taip siekiama ugdyti klientų atsiskaitymo kultūrą.
"Tikrindami, ar klientai veda tikslų ir teisingą elektros apskaitos prietaisų rodmenų nurašymą bei savalaikį atsiskaitymą, reguliariai vykdome skaitiklių rodmenų patikras bei atliekame atsiskaitymų analizes – lyginame deklaruotos ir realiai suvartotos elektros energijos kiekį", – teigė specialistė.
Bendrovės "Lietuvos dujos" atstovės Sigitos Petrikonytės–Jurkūnienės teigimu, pastaruoju metu jokių specialių rodmenų tikrinimo akcijų jie neatliko. Pasak jos, dujų skaitiklių rodmenys tikrinami planingai. Nuosavuose namuose – kartą per metus, o daugiabučiuose – kartą per penkerius metus.
Naujausi komentarai