„Geranoriškumas buvo išsakytas. Man patiko konstruktyvus „Krovinių terminalo“ vadovo požiūris, kad stotelė turi būti tokia, kuri iš tiesų identifikuoja kvapo šaltinį. Aš taip pat pasisakau už tai, nes būtent identifikavimas šiandien yra didžioji problema“, – sakė Klaipėdos meras.
Dėl stotelės įrengimo jau kalbėtasi ir su kitos naftos produktus kraunančios bendrovės – „Klaipėdos nafta“ – vadovu, dar laukia susitikimas su „Lietuvos geležinkelių“ atstovais bei aplinkosaugininkais.
„Su „Lietuvos geležinkelių“ vadovu problemą trumpai jau aptarėme pirmadienį man viešint Vilniuje. Bendrovės vadovas patikino, kad geležinkeliai krovinius veža užplombuotus, tad net stovėdamas krovinys kvapo neturėtų kelti, nebent būtų labai aukšta oro temperatūra ir kiti faktoriai. Bet kuriuo atveju geležinkelininkai irgi preliminariai sutinka dalyvauti sprendžiant problemą. Taip pat planuoju susitikti su aplinkosaugininkais ir aptarti, kaip jie vertina uosto įmonių turimus įrenginius, ar jie pakankamai efektyvūs ir iš tikrųjų atlieka savo misiją apsaugoti aplinkinius gyventojus nuo taršos ir kvapų“, – sakė Klaipėdos meras.
Anot mero, jei visos šiaurinėje uosto dalyje su naftos produktų krova ar gabenimu susijusios įmonės sutiktų bendromis lėšomis įrengti kvapų matavimo stotelę, tai būtų labai aiškus signalas, kad visos jos yra vienodai nusiteikusios spręsti problemą.
Naujausi komentarai