Universalumas, kuris padėjo sukurti išskirtinį automobilį
Pirmoji „Audi RS4“ versija išsiskyrė tuo, kad šis sportinis automobilis buvo gaminamas tik universalo kėbulo tipo. Tai leido įgyti nemenką pranašumą prieš konkurentus, kurių dauguma sportiškesnius automobilius gamino tik kaip Coupe, ar įprastus sedanus. Žinoma, didesnis universalo kėbulas reiškė ir kiek didesnį bendrą automobilio svorį. Nepaisant to, sportines savybes pavyko pasiekti pasitelkus 2,7 litro darbinio tūrio V6 variklį su dvejomis turbinomis bei legendine „Quattro“ keturių varomų ratų sistema. „Audi RS4 B5“ buvo gaminamas neilgai – vos dvejus metus.
Pranašumas prieš konkurentus
Antros kartos „Audi RS4“ automobiliai pasirodė tik 2006 metais kartu su naujos kartos „Audi A4 B7“. Priešingai nei pirmosios laidos „RS4“, naujoji serija buvo gaminama tiek universalo, tiek ir sedano kėbuluose, o tai leido dar labiau praplėsti tikslinę šio galingo automobilio gerbėjų auditoriją. Be dar didesnės variklio galios ir patvaresnio kėbulo buvo atnaujintas ir automobilio dizainas, kurio dėka „Audi RS4 B7“ galėjo neatsilikti nuo tokių konkurentų kaip BMW, „Mercedes-Benz“ ir kitų. Sportišką dizainą padėjo sukurti patobulinti bamperiai, dviguba išmetimo sistema ir „RS“ simboliais pažymėtos dalys automobilio salone. Taip pat nereikėtų pamiršti ir dinamiškos „Quattro“ keturių varomųjų ratų sistemos, kurios dėka automobilis buvo ne tik gerai valdomas, bet ir neįtikėtinai pravažus skirtingose važiavimo sąlygose. Lyginant su senesniuoju „Audi RS4 B5“, „RS4 B7“ turėjo jau aštuonių cilindrų motorą, kurio dėka 100 km/val. greitis galėjo būti pasiekiamas vos per 4,8 sekundės.
Galybė technologijų ir inovatyvių inžinerinių sprendimų
Kiek daugiau nei po 6 metų nuo antrosios „Audi RS4“ kartos starto taip pat pasirodė ir atnaujinta „Audi RS4 B8“ versija. Šįkart esminiu pokyčiu tapo automobilio dizainas, kurio dėka „Audi“ tvirtu žingsniu žengė į visiškai naują automobilių gamybos erą. Visų pirma, visos kėbulo linijos buvo paverstos aštresnėmis, o priekį puošė agresyvų įvaizdį padedančios sukurti blizgios bei iki šiol nematytos masyvios grotelės. Žinoma, dizainas iš tiesų vaidino svarbų vaidmenį bendro automobilio įvaizdžio formavime, tačiau taip pat nereikėtų pamiršti ir jo technologinių savybių. Pavyzdžiui, dalis „Audi RS4 B8“ modelių turėjo sumontuotas keramikinių stabdžių sistemas, kurios yra neįtikėtinai patvarios bei atsparios milžiniškoms temperatūroms. Tai leido mėgautis sportiškomis automobilio savybėmis bei nesibaiminti nuo šilumos pertekliaus efektyvumą prarandančiais stabdžiais. Nepaisant milžiniškų technologinių naujovių, „RS4 B8“ 100 km/val. greitį pasiekdavo vos 0,1 greičiau, nei tai padarydavo jo pirmtakas.
Gamintojo nuotr.
Prašmatnus, gražus, modernus ir greitas. Būtent toks „Audi RS4 B9“ modelis pirmą kartą išvydo dienos šviesą 2017 metais vienoje automobilių parodoje. Netrukus buvo pradėta ir masinė šio modelio automobilių gamyba. Gamintojas atnaujino ne tik automobilio dizainą, bet ir be galo daug skirtingų technologijų. Pavyzdžiui, šiuose modeliuose buvo pradėta montuoti naujoji „S-Tronic“ dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė, kuri padėjo gamintojui puikiai optimizuoti automobilio variklio galios perdavimą. Tai leido gamintojui grįžti prie šešių cilindrų variklio bei išsaugoti galimybę 100 km/val. greitį pasiekti per kiek daugiau nei 4 sekundes.
Didelę įtaką naujojo „Audi RS4 B9“ modelio patvarumui darė ir griežtus kokybės standartus atitinkančios originalios dalys. Daugumą originalių „Audi“ automobiliams skirtų dalių ir šiandien galima įsigyti čia: https://www.avkparts.lt/audi-dalys.
Naujausi komentarai