Pereiti į pagrindinį turinį

Uostamiestyje – didžiausia rinkodaros konferencija Vakarų Lietuvoje

2016-03-07 08:50
DMN inf.
A. Ufarto / BFL nuotr.

Kovo 10 d. Kultūros fabrike vyks rinkodaros konferencija „Pardavimų didinimas per klientų pažinimą”. Patyrę ekspertai dalinsis patirtimi, kaip pažinti vartotojus, atskleis, kas juos skatina priimti vienokius ar kitokius sprendimus.

„Situacija rinkoje keičiasi labai sparčiai. Norint pritraukti naujų vartotojų ir neprasti esamų, svarbu juos pažinti. Tą padaryti padeda vadinamasis neuromarketingas, atveriantis galimybę geriau patenkinti klientų poreikius ir padidinti pardavimus. Patyręs ekspertai konferencijoje padės detaliau suvokti, kaip vartotojai elgiasi rinkoje, priima pirkimo sprendimus”, – teigė Lietuvos marketingo asociacijos Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė Rita Šakinytė-Petrovė.

Viena konferencijos pranešėjų, Eleonora Šeimienė, rinkos tyrimų ir konsultacijų kompanijos TNS LT vyr. projektų vadovė pabrėžė, jog įmonės dažnai daro klaidą, bandydamos būti geriausios visose srityse, kas yra neįmanoma. Kelias į sėkmę eina per suvokimą, kas iš tikrųjų svarbu konkrečios įmonės klientams. Tai yra, reikia būti geriausiais ten, kur to tikisi klientai.

„Klientų patirtis negali būti atskirta nuo prekės ženklo ar įmonės įvaizdžio. Vis dėlto Lietuvoje šis atotrūkis dar gana dažnas. Pavyzdžiui, restoranų tinklai ir jų meniu. Dažnai meniu nuotraukose pavaizduoti patiekalai atrodo gražūs ir viliojantys, tačiau realiai patiekiamas maistas būna gerokai kitoks, pavyzdžiui, šparagų tuo metu neturėjo, tai neįdėjo, padažą pamiršo, truputį pridegino ir pan. Taigi, kai prekės ženklas kažką žada vartotojui, jis turi užtikrinti, kas tas pažadas bus ištesėtas“, – pabrėžė E. Šeimienė.

Sėkmės receptais konferencijoje dalinsis ir populiariausių lietuviškų filmų „Nepatyręs“, „Tarp mūsų berniukų“ kūrėjas Mantvidas Žalėnas. Anot CinemaAds direktoriaus, svarbiausia – turėti gerą scenarijų, taip pat didelė sėkmės dalis – efektyvi reklaminė kampanija.

„Filmo sėkmę sudaro 4 elementai. Pirmiausia, pats filmas. Antra, data – kada filmas startuoja ir, žinoma, reklaminė kampanija. Šie elementai turi po trečdalį vienodos įtakos, dar dešimtadalį lema sėkmės X faktorius, kurį sunku įvardinti“, – sakė garsių filmų kūrėjas.

Iš viso konferencijoje „Pardavimų didinimas per klientų pažinimą“ patirtimi dalysis net aštuoni Lietuvoje pripažinti rinkodaros, viešųjų ryšių ekspertai. Renginį organizuoja Lietuvos marketingo asociacija.

Daugiau informacijos bei registracija į renginį www.lima.lt

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų