Pereiti į pagrindinį turinį

Vairuotojai dėl spūsčių lieja įniršį: stoviniuoti kelyje tenka valandą

2024-07-14 09:00

Įvažos į pietinę Klaipėdos dalį – vairuotojų antrą savaitę labiausiai keikiamos vietos. Rimkų pervaža uždaryta dėl kapitalinio remonto, o kelininkai tuo pačiu metu pradėjo kelio į Šilutę remontą.

Spūstys: vairuotojai keikia kelią iš Dituvos į Klaipėdą, ten prasidėjo remontas tuo pačiu metu, kai uždaryta Rimkų pervaža.
Spūstys: vairuotojai keikia kelią iš Dituvos į Klaipėdą, ten prasidėjo remontas tuo pačiu metu, kai uždaryta Rimkų pervaža. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Konfliktų vieta

Į darbo vietas uostamiestyje važiuojantys vairuotojai skundžiasi, kad po valandą tenka stoviniuoti kelyje nuo Rimkų iki Jakų. Eismas čia reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais.

Vairuotojai dėl eismo trikdžių lieja įniršį visomis kryptimis – keikia merus, kvailiais vadina kelių darbininkus.

Bestoviniuodami eilėse žodžiais susipliekia ir tarpusavyje. Kadangi dalis vairuotojų suka į uostamiestį pro Lypkius, kelio žvyruotas kelkraštis yra tapęs atskira eismo juosta.

Daugybė žmonių ja nestodami važiuoja iki posūkio į Klaipėdos LEZ teritoriją.

Tai nepatinka stovintiesiems eilėje. Ypač niršta mašinas ką tik nusiplovę vairuotojai – nuo pralekiančių kelkraščiu automobilių kyla dulkių debesys, neretai iš po padangų tyška akmenukai.

Yra ir tokių, kurie kartoja garsųjį buvusio Seimo nario Petro Gražulio manevrą – spūstį mėgina aplenkti žvyrkeliu, o po to įžūliai mėgina lįsti atgal į eismo juostą.

Prašė tvarkyti kelią

Tačiau didžiausias įsiūtis liejamas dėl to, kad vienu metu imtasi dviejų didelių objektų remonto.

Taip sutapo, kad geležinkelininkai nuo liepos pirmosios ėmėsi Rimkų pervažos remonto.

Tačiau krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,670 iki 227,270 km kelio dangos remontas buvo numatytas gerokai anksčiau.

Dėl šio kelio į įmonę „Via Lietuva“ ne kartą buvo kreipęsi tiek Klaipėdos rajono, tiek Klaipėdos miesto merai.

Daugybė vairuotojų šiame kelyje buvo sugadinę automobilių padangas.

„Akcentuojame, jog dėl šio šiuo metu tvarkomo kelio ruožo tvarkymo darbų būtinumo ne kartą sulaukėme gyventojų, eismo dalyvių kreipinių. Šio kelio dangos būklė – itin bloga, ypač daug problemų eismo dalyviams ji kelia pavasarį, kai dėl greitų oro temperatūros pokyčių kelio dangoje atsiveria ir eismo saugumo užtikrinimui pavojų kelia duobės, išdaužos. Atliepiant blogus kelio dangos būklės tyrimų rezultatus, įmonė „Via Lietuva“ dar praėjusiais metais inicijavo šio kelio atnaujinimo darbų viešąjį konkursą“, – apie situaciją pasakojo įmonės „Via Lietuva“ komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė.

Baigs per liepą

Sutartis dėl remonto darbų aprašo parengimo ir darbų atlikimo buvo pasirašyta dar praėjusių metų rugsėjo 11 d.

„Skelbtą viešąjį konkursą laimėjęs rangovas, vykdydamas sutartį, praėjusių metų pabaigoje (gruodžio 4 d.) parengė paprastojo remonto darbų aprašą, o statybos darbai šiame objekte pradėti dar ankstyvą pavasarį, iškart po kelių remonto darbų žiemos pertraukos. Statybos darbus čia planuojama baigti liepos pabaigoje“, – aiškino įmonės „Via Lietuva“ atstovė.

Panašu, kad geležinkelininkai, nusprendę liepą uždaryti Rimkų pervažą remontui, vis tik turėjo žinoti, kad bus remontuojamas kelias į Šilutę.

„Reikia pabrėžti, jog Rimkų pervaža nėra „Via Lietuva“ atsakomybių ribose, pervažą kertantis kelias taip pat nepatenka į sąrašą valstybinės reikšmės kelių, už kuriuos yra atsakinga įmonė „Via Lietuva“. Už eismo perorganizavimo schemų suderinimą su savivaldybe yra atsakinga darbus inicijavusi įmonė“, – tikino E. Nemanytė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų