Driekėsi ir už Rimkų
Transporto spūstys Šilutės plente pradėjo formuotis apie 6.30 val. Tuo metu šioje arterijoje, kuri yra viena iš pagrindinių, tebedirbo kelininkai. Didžiausios automobilių spūstys susidarė prieš 8 val.
Šilutės plente automobilių eilė pradėjo driektis dar prieš Rimkus ir tęsėsi iki pastarojo ir Baltijos prospekto žiedinės sankryžos, kur dirbo kelininkai.
Eismas buvo leidžiamas tik viena juosta iš trijų. Tai ir buvo pagrindinė spūsties priežastis.
Netruko užsikišti ir šalutinės gatvės tokios kaip Debreceno, Baltijos prospekto. Iš jų pasukti į Šilutės plentą nebuvo įmanoma, net užsidegus žaliam šviesoforo signalui.
Dalis vairuotojų norėjo išvengti spūsties ir ieškojo kitų kelių, kaip pasiekti savo kelionių tikslus. Tad transporto spūstis susidarė ir Taikos prospekte.
Kai kurie vairuotojai bandė važiuoti ir per daugiabučių namų kiemus.
„Paprastai nuvykti į darbą užtrunku 15 min. Šį kartą kelionė truko pusvalandį“, – palygino klaipėdietis.
Vairuotojai stebėjosi, kodėl kelininkai atlieka darbus piko metu, kada transporto srautai yra didžiausi ir visi skuba.
„Aiškinama, kad jie dirba naktį. Važiavau naktį iš antradienio į trečiadienį Šilutės plentu. Kelininkų nemačiau. Tik techniką sustatytą degalinės aikštelėje“, – tvirtino klaipėdietis.
Kelininkus iškvietė pasiaiškinti
Pasak Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, dar ketvirtadienį kalbėta su kelininkais, kad nekartotų klaidų ir nedirbtų piko metu.
Kviesimės rangovą, kad viską paaiškintų.
„Geriau jau vidurdienį remontuotų nei piko metu. Aiškino, kad dirba naktimis. Keista, kad vėl tokia situaciją. Kviesimės rangovą, kad viską paaiškintų“, – tvirtino direktorius.
Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos ir jos prieigų remontą atlieka konkusą laimėjusi įmonė „Lemminkainen Lietuva“. Bendrovės komercijos direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Vasiulis pasakojo, kad darbai atliekami naktį.
„Dirbame tamsiu paros metu, kad mažiau trikdytume eismą. Penktadienio rytą susidarė tokia situacija, nes darbus trikdė lietus. Dėl kritulių užtruko dangos paruošimas ir automatiškai asfaltavimas. Negalime pasitraukti nesutankinę naujos dangos iki nustatytų rodiklių. Tai būtų technologinis pažeidimas, dėl ko gali atsirasti brokas“, – aiškino pavaduotojas.
Darbų nevilkina specialiai
Anot V.Vasiulio, paprastai naktiniai darbai pradedami 22 val. Taip buvo ir ketvirtadienio vakarą, nors dar ir lynojo. Kelininkai pradėjo valyti dangą.
„Dirbo visą naktį. Papratai stengiamės darbus baigti iki 5–6 val. Viskas priklauso nuo transporto. Tačiau šį kartą užtrukome, nes pamaišė lietus. Ilgiau dirbo volai“, – pasakojo pavaduotojas.
V.Vasiulis tvirtino, kad degalinės teritorijoje klaipėdiečiai negalėjo matyti stovinčios jų technikos. Ten yra kitos įmonės, kuri tvarko degalinės teritoriją.
„Anksčiau darbą baigia tik klotuvas“, – tvirtino pavaduotojas.
V.Vasiulis tvirtino, kad ir toliau bus dirbama naktimis, stengiamasi, kiek galima anksčiau baigti darbus, iki 6 val. Tačiau pabrėžė, kad ne viskas priklauso nuo kelininkų norų.
„Naktimis dirbame tikrai ne dėl to, kad mums patinka, o esame priversti. Būna, kad darbus trikdo liūtys, stichinės nelaimės. Tad ne viskas priklauso nuo mūsų. Tikrai darbų neužvilkiname todėl, kad mums patiktų kamščiai ir norėtume sukelti nepatogumų. Žmonėms reikėtų būti tolerantiškesniems. Juk ne dėl savęs viską darome“, – pabrėžė pavaduotojas.
Planuojama, kad darbai Šilutės plente bus baigti iki spalio vidurio.
Šeštadienį asfalto dangos paprastojo remonto darbai prasidės Liepų gatvėje. Dėl jų taip pat vairuotojų lauks eismo apribojimai. Numatoma, kad jie bus baigti spalio 15 d.
Naujausi komentarai