Praėjusių metų liepą Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas su transporto infrastruktūros projektavimo bendrove "Kelprojektas" pasirašė sutartį Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbams atlikti.
Numatyta, kad šioje sankryžoje iškils estakada, kuria transportas judės rytų–vakarų kryptimis (sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu Vilniaus–Klaipėdos ir Klaipėdos–Vilniaus kryptimis).
Projektavimo darbų vertė – beveik 589 tūkst. eurų.
Vykstant statyboms neišvengiamai reikės riboti eismą. Todėl, siekiant išvengti didelių spūsčių, miesto valdžia ieško alternatyvų.
Antradienį Klaipėdos savivaldybės vadovai susitiko su bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovais ir išsakė savo lūkesčius.
"Darbai jau prasidės, todėl turime užtikrinti transporto priemonių pralaidumą kitose vietose. Su "Lietuvos geležinkelių" atstovais aptarėme galimybę paspartinti srautus Tilžės gatvėje esančioje geležinkelio pervažoje, kur prie "Stop" ženklo dabar sustoja visos mašinos. Galbūt atsirastų techninė galimybė, kad nereikėtų stabdyti eismo. Taip pat kalbėjomės dėl anksčiau egzistavusios pervažos Lypkių gatvėje atsiradimo. Faktiškai užtektų nedaug darbų, kad ji vėl būtų atstatyta. Ten, žinoma, būtina sutvarkyti kelią. Tačiau turėtume papildomą arteriją mašinoms tuo metu, kai vyks estakados statybos", – teigė Klaipėdos savivaldybės direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius.
"Lietuvos geležinkelių" taip pat prašoma "pastumdyti" savo darbo grafiką Rimkų pervažoje taip, kad judėjimas vyktų ne piko valandomis.
Viliamasi, kad pokyčiai Tilžės, Lypkių gatvėse ir Rimkų pervažoje padės išspręsti daugybę problemų.
Preliminariais vertinimais, projekto įgyvendinimas gali atsieiti apie 20–30 mln. eurų. Tiksli kaina paaiškės atlikus visas procedūras.
10 milijonų eurų turėtų skirti Vyriausybė.
Naujausi komentarai