Asociacijos „Mano miestas Klaipėda“ Verslo grupė jau penktus metus iš eilės organizuoja jaunatviškai veržlų ir energingą bei jau tradicija tapusį konkursą „Užaugink verslo idėją 2014“.
Kasmet šis verslumo konkursas suburia perspektyvų ir veiklų Vakarų Lietuvos regiono akademinį jaunimą rezultatyviam bendradarbiavimui kartu su iniaciatyviais verslo pasaulio lyderiais.
Anot rengėjų, konkurso populiarumas tarp Žemaitijos regiono aukštųjų mokyklų studentų įrodė, kad jo reikšmė, skatinant iniciatyvą ir formuojant teigiamą Klaipėdos miesto verslo ir verslininko įvaizdį tarp jaunimo, yra didelė.
Praėjusių metu konkurso atrankiniame ture dalyvavo daugiau nei 100 studentų, kurių darbus ir detalias galimybių studijas analizavo bei vertino kompetentinga išorės vertintojų komisija.
Kaip ir praėjusiais metais, jubiliejinis „Užaugink verslo idėją 2014“ konkursas bus pagrįstas Harvardo universiteto metodika – „verslo užduotys“ (angl. - the business case). Jo metu komandos spręs realias įmonių situacijas (problemas) ir ieškos novatoriškų sprendimo idėjų, apčiuopiamų verslo galimybių. 2013 m. renginio metu problemines situacijas studentams pateikė būrys įmonių.
2014 metų konkurse po atrankinio turo kovo 13-ąją geriausiai pasirodžiusios komandos rengs galimybių studiją, kurią pristatys finaliniame etape balandžio 10-ąją.
Norintys dalyvauti šiame konkurse prašomi aktyviai registruotis bei pildyti registracijos anketą, esančią www.mmk.lt puslapyje iki vasario 14-osios. Taip pat kviečiamos bendradarbiauti įmonės, kurioms būtų įdomu ir aktualu pasitelkti konsultantus bei studentus, sprendžiant realias verslo situacijas ir ieškant plėtros galimybių.
Naujausi komentarai