Nors praėjusią savaitę laivui "Rytas" šalia Danijos Neksio uosto užplaukus ant seklumos buvo skelbiama, jog incidentas įvyko dėl to, jog kapitonas buvo girtas, tai patvirtinančių faktų nėra iki šiol.
Iškart po įvykio Danijos spauda paskelbė, jog laivo kapitonas 62 metų Tadas Karaciejus buvo girtas, dėl to jis nepataikė įplaukti į uosto vartus ir užplaukė ant seklumos. Tačiau anot bendrovės "Baltlanta", kuriai priklauso šis žvejybinis laivas vadovo Broniaus Bikulčiaus, ši informacija yra klaidinga. Jo teigimu, laivą "Rytas" vedė kitas nei minėta kapitonas - Mykolas Jurlovas.
"Įsivėlė apmaudi klaida. Net nežinau iš kur pasklido tokia informacija. Minėtas kapitonas taip pat plaukė į šį uostą, tačiau su kitu laivu - "Atlant". Jis įplaukė sėkmingai. O informacijos, kad M.Jurlovas buvo neblaivus neturiu iki šiol, todėl nieko patvirtinti negaliu", - teigė B.Bikulčius.
Pasak jo, abu laivai į Danijos Neksio uostą plaukė pirmą kartą, tad galbūt dėl to vienam kapitonui nepavyko laivo įvesti.
"Šis Danijos uostas yra gana specifinis, tad galbūt dėl patirties trūkumo bei dėl to, jog uostas visiškai nepažįstamas laivas ir užplaukė ant seklumos. Be to dėl didelio rūko buvo prastas matomumas", - komentavo B.Bikulčius.
Nedideliame laive, kuriame dirba 7 žmonių įgula gabeno 15 tonų kilkių. Dėl žuvų, iš kurių bus malami miltai, jokių nuostolių nepatirta.
Šiuo metu "Rytas" stovi krantinėje, laukiama ekspertų apžiūros.
Vis tik B.Bikulčius pripažino, jog net jei ir ekspertai pripažins, jog incidentas įvyko dėl rūko, išvengti baudos jiems nepavyks. Pasak jo, kapitonas nusižengė apie incidentą nepranešdamas nei Danijos nei Lietuvos uosto tarnyboms.
"Baltlanta" turės sumokėti 20 tūkst. litų baudą.
Naujausi komentarai