Pereiti į pagrindinį turinį

Nors geležinkelių pervažos modernizuojamos, nelaimių išvengti nepavyksta

Reakcija: vairuotojai piktinasi, kad Tilžės gatvėje esanti pervaža uždaroma rytinio piko metu.
Reakcija: vairuotojai piktinasi, kad Tilžės gatvėje esanti pervaža uždaroma rytinio piko metu. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Kasmet pervažose įvyksta daugiau nei 10 eismo įvykių, žūsta žmonės. Dažniausi nelaimių kaltininkai – vairuotojai arba pėstieji.

Lietuvoje yra 545 pervažos ir kasmet jose žūsta žmonės. Pernai Lietuvos pervažose įvyko 16 įvykių, kuriuose žuvo 5 asmenys. Šiemet jau žuvo 1 žmogus. „Lietuvos geležinkelių“ atstovai sako kasmet modernizuojantys pervažas, šiuo metu trys dešimtys jų stebimos vaizdo kameromis, tačiau nelaimių nepavyksta išvengti.

„Lietuvos geležinkeliai“ kasmet sumoka kuro akcizo mokestį, kuris keliauja į biudžetą. Dalis tų mokesčių nukeliauja kelių bendrovėms, o geležinkeliai negauna nieko. Jei geležinkeliams tektų bent dalis tų akcizo mokesčių, galima būtų įrengti dviejų lygių sankryžas ir tokių įvykių nebūtų“, – tikina AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas.

Geležinkelininkai primena, kad kelių eismo taisyklės galioja ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems, todėl prieš pervažą įsižiebiantys garsinis ir šviesos signalai galioja ir pėsčiomis kertantiesiems geležinkelį. Nepaisantiems įspėjimų, gresia piniginės baudos, vairuotojai gali netekti ir pažymėjimo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų