Niekas geriau neatkreipia dėmesio į svarbias problemas, nei akį patraukianti reklama.
Akivaizdu, jog dizaineris Marcas Jacobsas puikiai įsisavinęs šį reklamos triuką – plakate, skatinančiame odos vėžio prevenciją, jis įamžino apsinuoginusią „Victoria's Secret“ modelį Marisą Miller.
Gražuolė jame vilki tik sportbačius, o kampanijos šūkis skelbia: „Apsaugok odą, kuroje esi.“ (angl. „Protect The Skin You're In”).
Juodai baltas 32-ejų modelio atvaizdas pasirodys ir ant marškinėlių, kurie bus parduodami Marc Jacobs boutikuose, o visas pelnas bus skiriamas Vėžio institutui.
M.Miller, kuri šiemet vyrų žurnalo FHM išrinkta trečia seksualiausia pasaulio moterimi, ne pirmoji gražuolė, sudalyvavusi tokioje kampanijoje.
Anksčiau plakatuose ir ant marškinėlių buvo galima išvysti Heidi Klum, Heleną Christensen, Ditą Von Teese, Naomi Campbell ir Victorią Beckham.
Naujausi komentarai