Kazimiero Simonavičiaus universiteto studentai sukūrė meninę socialinę reklamą pagal Andriaus Mamontovo dainą „Geltona. Žalia. Raudona“. Kūrėjai sako, kad šis klipas – tai priminimas apie aktualius įvykius Ukrainoje bei 1991 m. sausio 13-osios kovą už laisvę Lietuvoje.
„Šia reklama norime pagerbti ir prisiminti tuos, kurie kovojo už laisvę, ir visus tuos, kurie kovoja dabar. Palaikymas jiems yra labai svarbus. Esame jauna karta, kuri to neišgyveno, tačiau norime prisidėti prie palaikančiųjų ir garsiai pasakyti, kad mums tai taip pat rūpi“, – teigia AMII projekte socialinį klipą sukūrusios studentės.
Kazimiero Simonavičiaus universiteto kūrybinių ir kultūrinių industrijų II kurso studentės dalyvavo „AMI inkubatoriaus“ projekte „Mažieji kūriniai“, kurio metu ir sukūrė meninę socialinę reklamą. „Mažieji kūriniai“ – tai kino dirbtuvės mažiesiems talentams, kurie turėjo galimybę semtis žinių ir patirties iš tokių žmonių, kaip Marius Zaveckas, Ričardas Matačius, Gerardas Linauskas, Andrius Grigorjevas bei Gabija Siurbytė.
Projekto nepabūgusios studentės Agatė, Olesia ir Simona, kartu su klubo „IndyDance‘sing“ šokėjais ir choreografe Indre Pivoraite-INdY bei profesionalų pagalba, išgvildeno idėją ir sukūrė meninę socialinę reklamą, skirdamos ją 1991 metų sausio 13-osios kovai už laisvę Lietuvoje atminti ir pagerbti.
„Vienintelis ginklas – šviesios mintys, nepasiduoti, nelikti abejingam. Reikia kovoti už savo pasaulį, už laisvę. Laisvės troškimas ir vienybė tampa pagrindine varomąja jėga. Nelieka jėgų ir laiko mąstyti, nes vienintelė užvaldžiusi mintis – tu arba tave“, – mano projekto kūrėjai. Pasak jų, ši problema aktuali kiekvienam iš mūsų.
Anot klipo kūrėjų socialinė reklama įvardija didžiausią visų laikų problemą – kovą už laisvę. „Mes norime ten būti ir šia idėja esame arčiau to, apie ką skelbia visa žiniasklaida“, – sako meninės socialinės reklamos sumanytojai.
Naujausi komentarai