Skambučiai bet kuriuo paros metu, juodieji klientų sąrašai ir įžymių svečių norai – tai pašalinėms akims nematoma, tad ir labiausiai intriguojama didžiausio šalies viešbučio vadovės darbo pusė.
Viešėjo ir K.Orbakaitė
Vos prieš keletą mėnesių į „Amberton Klaipėda“ direktorės pareigas kibusi vilnietė Asta Jutaitė diskretiška – ryškiai spindinčių politikos, pramogų ar meno pasaulio žvaigždžių įnoriai visiškai žemiški, o esą dažniau įžymybės stebina ne aikštingumu, o paprastumu.
Tą patį Asta galėtų pasakyti ir apie neseniai uostamiestyje koncertavusį vieną garsiausių Rusijos atlikėjų – Filipą Kirkorovą.
Dainininkas buvo apsistojęs geriausiame viešbučio numeryje – dešimtajame aukšte esančiuose apartamentuose, iš kurių vaizdas atsiveria į visas keturias puses.
Beje, šį numerį savo viešnagės Klaipėdoje metu buvo pasirinkusi ir buvusios atlikėjo žmonos Alos Pugačiovos dukra Kristina Orbakaitė.
Viešbučio vadovė prisipažino, jog garsusis svečias paliko neįnoringo, paprasto ir draugiško žmogaus įspūdį. „Tik visi tikėjosi, kad jis bus žemesnis, smulkesnis“, – bene didžiausią netikėtumą, kurį patyrė su žvaigžde bendravęs personalas, įvardijo pašnekovė.
Specialius gėrimas – kokakola
Šilkinių patalų F.Kirkorovas nereikalavo, šypsodamasi patikino Asta.
„Turbūt nustebsite – vienas iš specialių įgeidžių buvo 6 buteliukai kokakolos ir vaisiai. Žinoma, negalime pasakyti, kad jis pats gėrė šiuos gėrimus, nes kambaryje buvo ir jo komandos žmonių“, – pastebėjo pašnekovė.
Garsusis svečias valgė įprastą, niekuo neišsiskiriantį maistą – patiekalus užsisakinėjo iš viešbučio baro bei restorano meniu.
„Paprastai įžymūs atlikėjai su viešbučio personalu nėra labai linkę kontaktuoti. Žmonės nori ramybės, pasiruošti pasirodymui. Štai ir F.Kirkorovas į viešbutį atvyko vėlai, buvo tylus, ramus, tiesiog kaupėsi rytojaus koncertui. O jau kitą rytą buvo nusiteikęs bendrauti su aplinkiniais, dėkojo personalui, kartu fotografavosi, o mūsų durininkas gavo net asmeninę padėką“, – šypsojosi pašnekovė.
Pagalbos šauksmas – ir nakčia
A.Jutaitės vadovaujamiems viešbučiams Vilniuje yra tekę priimti aukščiausio rango užsienio šalių politikus, žymius menininkus, mokslininkus, tačiau, kaip patikino pašnekovė, nė vienam negalėtų prikišti nė lašo pasipūtimo, arogancijos.
„Labai šiltą įspūdį paliko orangutanų tyrinėtoja Birutė Galdikas, taip pat režisierė Dalia Ibelhauptaitė ir visa jos komanda – tai išties labai malonus, protingas ir charizmatiškas žmogus“, – komplimentų negailėjo Asta, spėjusi, kad televizijos ekrane žiūrovams ne visada tenka matyti tikrąjį garsenybių veidą.
Pašnekovė pripažino, jog neretai dalykinis jos ir viešbučio svečių bendravimas perauga į bičiuliškus santykius.
„Dirbant tokį darbą labai svarbu puoselėti asmeninį kontaktą, – aiškino Asta, tad jos neglumina net naktį pasigirstantys telefono skambučiai. – Štai skambina klientas, nes negali išsikviesti taksi į oro uostą. Būna įvairių, net ir tiesiogiai su mano darbu nesusijusių situacijų – nuo elementarių iki labai sudėtingų. Ir pasistengsiu padėti bet kokiu atveju.“
Pašnekovė intriguoja – ar žinojote, kad paslaugomis patenkintas klientas savo potyriais pasidalys su trimis draugais iš dešimties, o nepatenkintas apie tai informuos net aštuonis?
„Gera žinia sklinda ne taip greitai kaip bloga“, – šypteli Asta.
Tad, viešbučio vadovės pastebėjimu, dirbti darbą, kur paslaugumas, šypsena, dėmesys, gebėjimas nusileisti net tada, kai jautiesi teisus, – kasdienybė, būtų labai sunku, jei nuoširdžiai nemylėtum žmonių.
Lova vienoda visur
Vis dėlto pašnekovė neneigė, jog viešbučiai sugrįžtant laukia toli gražu ne visų svečių.
„Taip, turime juodąjį klientų sąrašą. Bet jis neilgas“, – šypteli pašnekovė, paaiškinusi, jog į jį dažniausiai patenka kambarius nusiaubę ar už paslaugas nesusimokėję klientai. Tik pastarieji dar turi galimybę „reabilituotis“ ir būti iš šio sąrašo išbraukti.
Paklausta, kokių šalių atstovai labiausiai mėgsta siausti viešbutyje, Asta nenoromis pripažįsta – lietuviai.
Į ką pati moteris atkreipia dėmesį, kai tenka apsistoti kituose viešbučiuose? Pašnekovė patikino, jog, nors ir serga profesine liga, nėra labai išranki prabangai.
„Labiausiai atkreipiu dėmesį į personalą. Man itin svarbu, kiek svetingi yra registratūros darbuotojai, kaip žmonės šypsosi. Ir, žinoma, kambarių švara. O tai gali garantuoti ir dvi, ir trys žvaigždutės, – įsitikinusi viešbučio vadovė. – Asmeniškai man komforto dalykai nėra labai aktualūs – kai atvykstu į svečią šalį, svarbiausia yra tai, kas vyksta už viešbučio ribų, tad geriau pinigus išleisti ekskursijoms, renginiams ar kitoms pramogoms, o lova – visur vienoda.“
Naujausi komentarai