Pereiti į pagrindinį turinį

"Audi 5" "Rodiklio" bosas keistų tik į svajonių automobilį

2009-03-21 09:00
"Audi 5" "Rodiklio" bosas keistų tik į svajonių automobilį
"Audi 5" "Rodiklio" bosas keistų tik į svajonių automobilį / Tomo Raginos nuotr. Patenkintas: jei jo "Audi A5" pavogtų, R.Reklaitis ir antrą kartą pirktų tokį patį automobilį.

Jei dėl avarijos ar vagystės prarastų sąvąjį automobilį, reklamos agentūros "Rodiklis" savininkas Robertas Reklaitis vėl pirktų "Audi A5".

"Jis neturi trūkumų, – giria 2007 metų gruodžio mėnesio laidos dramblio kaulo spalvos automobilį kaunietis. – Didžiausias minusas, kad aš net neišbandžiau visų jo privalumų".

Numerių neįmanoma nepastebėti

Šešios "R" raidės. Toks numeris puikuojasi ant "Rodiklio" boso mašinos.

"Robertas, Reklaitis, Rodiklis, Reklama, Regina, Radvilas", – vardydamas savo vardą, pavardę, bendrovės pavadinimą ir veiklos sritį, žmonos ir sūnaus vardus šifruoja automobilio numerio raides R.Reklaitis. Galėtų būti dar pora "R" – restoranas ir radijas. Verslininkui priklauso japoniškų patiekalų restoranas "Yakata" ir radijo stotis "KF".

"Aš beveik visada važinėju greičiau nei leistina", – nuoširdžiai prisipažįsta "Rodiklio" šefas. Ir čia pat patikslina: "Bet protingai! Ir neįžūliai."

Didžiausias greitis, kurį išvystė savo mašina – 220 km per val.: tuomet skubėjo iš Kauno į Klaipėdą. O policija? R.Reklaitis linksi galvą: "Būna, stabdo. Jie privalo bausti pažeidėjus, nors aš sutinku tolerantiškus policininkus."

Robertas kategoriškai nusiteikęs prieš alkoholį vartojančius ir už vairo sėdančius žmones: "Pritarčiau, kad reikia bausti užfiksavus net ir 0,1 promilę alkoholio. Niekada nevairuoju išgėręs, mano mašinoje negeria ir keleiviai. Palėbavimui ant ratų labiau tinka didesni automobiliai."

Kelių erelius reikia bausti, įsitikinęs R.Reklaitis, bet į įžūliai nardančius vairuotojus verslininkas nekreipia dėmesio. Tuo metu jis dažniausiai ne tik vairuoja, be, naudodamasis laisvų rankų įranga, kalbasi mobiliuoju telefonu: "Taip, esu darboholikas ir taupau kiekvieną darbo minutę."

Salone – tai, kas būtina

Jos automobilyje visada galima rasti ne tik mobilųjį telefoną, bet ir kelis šratinukus, krūvą vizitinių kortelių, populiarėjančio žaidimo petankės rutulių, negazuoto mineralinio vandens butelį.

Pradarome mašinos parankinę – dokumentai, batų valiklis ir laisva įranga mobiliajam telefonui. Ant vairuotojo ir keleivio sėdynių – futbolo komandos "Rodiklis" šalikai. "Tualetinis vanduo, atsarginis kostiumas? Ne, nereikia", – kalba R.Reklaitis.

Tik dėl intensyvaus darbo jis jau bene dešimt metų pats nekeitė automobilio ratų bei padangų ir neretai net ne pats pilasi dyzeliną.

Šimtui km 2,7 litro tūrio variklio "Audi A 5" mieste išeikvoja 9, autostradoje – apie 9 l dyzelino. Per mėnesį dyzelinui R.Reklaitis išleidžia apie 1000 litų, šiek tiek daugiau nei per metus jis pravažiavo jau 42 tūkst. kilometrų.

Jis neprietaringas, todėl triskart nenusispjovęs per petį ramiai konstatuoja: "Su "Audi" dar nepadariau avarijos. Tik kai turėjau savo pirmąjį automobilį, antrąjį "VW Golf", nuo Parodos kalno į mane įvažiavo autobusas "Ikarus". Maniau, kad nulėks galva."

Visų privalumų neišbandė

Kaip "Rodiklio" savininkas reaguotų, jei jį, važiuojantį "Audi A5" aplenktų "Audi A8"? R.Reklaitis šypsosi: "Niekaip nereaguočiau. Puiki, aukštesnės klasės mašina. Būčiau ramus, nes pamanyčiau, kad mane aplenkė Vladimiras Romanovas ar Augustinas Rakauskas."

Už savo automobilį Robertas mokėjo 170 tūk. litų, o jo svajonių automobilis – dyzelinis "Audi R8" kainuoja bent dvigubai daugiau.

R.Reklaičiui labiausiai imponuotų juodos spalvos "Audi", tačiau tuo metu reikėjo skubiai pasirinkti, tad pasirinko dramblio kaulo spalvos mašiną: "Ryškios spalvos – ne man, nors ir vadovauju reklamos agentūrai".

Jis niekada nemėgo "tiuninguotų" mašinų, todėl paklaustas apie Swarovskio krištolą ar auksą tik nusijuokė.

Vyriškas klausimas: ar "Audi 5" patogu bučiuotis ar net mylėtis? R.Reklaitis šypsosi: "Jis erdvesnis ir patogesnis nei mano buvusi mašina "Audi TT". Tačiau ir šioje mašinoje aš dar nesimylėjau".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų