Pereiti į pagrindinį turinį

Didžiąsias metų šventes lietuviai leido prie televizorių

2016-01-06 15:44
DMN inf.
Didžiąsias metų šventes lietuviai leido prie televizorių
Didžiąsias metų šventes lietuviai leido prie televizorių / Shutterstock nuotr.

Kalėdos, Naujųjų metų sutiktuvės ir visas šventinis laikotarpis ir vėl išsiskyrė itin aukštais televizijos žiūrimumo rodikliais. TNS LT atliktas televizijos auditorijos tyrimas parodė, kad daugiausiai laiko prie televizijos ekranų šiemet šventiniu laikotarpiu šalies gyventojai praleido trečiąją naujųjų metų dieną, kurią vienas gyventojas vidutiniškai 5 valandas ir 8 minutes skyrė TV programų žiūrėjimui.

Nedaug pagal gyventojų prie televizoriaus praleistą laiką atsiliko ir antroji 2016 m. diena bei praėjusių metų gruodžio 27 d.. Šiomis šventinio laikotarpio dienomis televizijos žiūrėjimui vidutiniškai vienas gyventojas skyrė apie 5 valandas. Paskutinę 2015 m. dieną vienas šalies gyventojas vidutiniškai televiziją žiūrėjo 4 valandas ir 54 minutes, 7 minutėmis ilgiau nei pasitinkant praėjusius metus.

Šventiniu laikotarpiu prie televizoriaus lietuviai praleido gerokai daugiau laiko nei įprastai praėjusiais metais. Per darbo dieną vienas gyventojas su televizija 2015 m. vidutiniškai praleido 3 valandas ir 27 minutes, savaitgalio dienomis – 3 valandas ir 52 minutes.

Populiariausia Naujųjų metų išvakarių ir pirmosios metų dienos programa šiemet tapo pramoginė naujametinė LNK kanalo laida „Operacija anekdotai ir kiti Naujųjų metų nuotykiai“, kurią stebėjo 13,5 proc. Lietuvos gyventojų. Antroje vietoje atsidūrė paskutinės 2015 m. LNK žinios. Jas žiūrėjo daugiau nei dešimtadalis (11,8 proc.) šalies gyventojų. Trečioje vietoje liko per LRT televiziją transliuotas LR Prezidentės Dalios Grybauskaitės naujametinis sveikinimas, kurio auditoriją sudarė 10,3 proc. šalies gyventojų.

Populiariausia viso šventinio laikotarpio (2015 m. gruodžio 23 d. - 2016 m. sausio 3 d.) programa tapo per LNK kanalą rodytas TV žurnalas „Nuo... Iki“. Šią laidą matė 13,7 proc. šalies gyventojų. Per Kūčias ir Kalėdas žiūrimumu išsiskyrė pramoginė BTV kanalo laida „Muzikinė kaukė“, kurią žiūrėjo 11,3 proc. gyventojų.

Pateikti duomenys gauti atlikus tyrimą pagal TNS LT TV metrų metodą. Tyrime dalyvavo 1150 Lietuvos gyventojų nuo 4 metų amžiaus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų