„Šventiniu laikotarpiu rodomi filmai surenka dideles auditorijas ir ypač laikotarpiu nuo Kalėdų iki Trijų karalių – pvz., pernai rodytų filmų TOP 20 sąraše pusė yra transliuota šiuo šventiniu laikotarpiu, o jų vidutinės auditorijos svyravo nuo 200 iki 350 tūkst. žiūrovų“, – sakė „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.
Pasak jos, maždaug septyni iš dešimties gyventojų per Kalėdas žiūri televiziją, o filmai šeimai, animacija yra tarp populiariausių laidų. Ekspertės teigimu, šeimų auditorijas suburti padeda ir tradicinis filmų laikas.
„Tokį turi praktiškai visos didžiosios televizijos: TV3 turi penktadienio filmą, LNK – šeštadienio superkiną, LRT – sekmadienio rytais transliuojamus pasakų filmus“, – sakė L. Petraitienė.
„Vienas namuose“ ir „Haris Poteris“ – nauja Kalėdų klasika
„Kai kurie filmai sugeba sutraukti didžiules auditorijas, nors jau yra rodomi daugybę metų – jie yra tapę televizijų kalėdine tradicija. Tarp tokių filmų – jau Kalėdų klasika tapęs „Vienas namuose“ (keli filmai), rodomas jau bene dvidešimt metų, taip pat „Hario Poterio“ ar „Ledo šalies“ filmai. Kitas TV švenčių senbuvis – „Likimo ironija arba po pirties“, rodomas per šalies kanalus daugiau kaip 20 metų, paprastai Naujųjų išvakarėse. Tiesa, pastarasis pamažu keliasi į mažesnius kanalus, o per vieną didžiųjų kanalų paskutinį sykį buvo rodytas 2017 metais“, – analizavo L. Petraitienė.
TV pultelius valdo vaikai
Pasak media tyrimų ir įžvalgų vadovės, panašu, kad per didžiąsias šventes TV pultelius kontroliuoja vaikai – per pastaruosius trejus metus visi į TOP10 patekę filmai yra animaciniai arba skirti šeimai.
Per šventes laikas prie TV ekranų gerokai išauga – iki 4,5 val. per dieną. Įprastai šalies gyventojai televizijai skiria apie 3,5 val. per dieną.
Naujausi komentarai