Pereiti į pagrindinį turinį

„Keliauk Lietuvoje“ vadovas kviečia išbandyti ką tik sukurtą šaltibarščių žemėlapį

Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovas Dalius Morkvėnas kviečia išbandyti ką tik sukurtą interaktyvų šaltibarščių žemėlapį, kuris, anot jo, yra viena iš priemonių paskatinti dėl koronaviruso krizės nuostolių patyrusį turizmo sektorių.

Organizatorių nuotr.

„Vienas iš šviežių pavyzdžių – vakar paskelbėme šaltibarščių žemėlapį. Tai yra ne šiaip vien tik tradicinių mūsų šaltibarščių, kuriuos mes turbūt kasdien valgome, bet ir įvairiausių variacijų, papildomų receptų“, – trečiadienį Vyriausybės spaudos konferencijoje sakė D. Morkvėnas.

„Naudodamasis proga, kviečiu visus apsilankyti „Keliauk Lietuvoje“ puslapyje ir pamatyti, kokių mes dar šaltibarščių Lietuvoje galime pasiūlyti tiek mums, tiek užsienio svečiams“, – teigė jis.

Interaktyviame žemėlapyje – 31 kavinė ir restoranas, kuriuose galima paskanauti įvairių rūšių šaltibarščių, pagardintų sūriu, aviečių alumi, mėsa ir garstyčiomis, vėžių uodegėlėmis ir t.t, taip pat pateiktos ir tradicinių šaltibarščių vietos.

D. Morkvėno teigimu, žemėlapis sukurtas už kelis tūkstančius eurų, bendradarbiaujant kartu su turizmo informacijos centrais.

„Užsiklausę ir gavę informaciją, kokias naujas patirtis, šiuo atveju – kokius naujus patiekalus tiekia konkrečios savivaldybės maitinimo įstaigos, mes ją tiesiog sujungėme, apibendrinome į vieną žemėlapį ir paskelbėme“, – sakė „Keliauk Lietuvoje“ vadovas.

Jis teigė, kad pernai kelionėms užsienyje lietuviai išleido virš 1 mlrd. eurų, tikimasi, kad dalis šios sumos šiemet liks Lietuvoje ir padės turizmo sektoriui atsigauti po koronaviruso krizės.

Ruošia pasiūlymus šeimos, kempingų, gastroturizmui

D. Morkvėnas sako, kad, siekiant skatinti atvykstamąjį turizmą, orientuojamasi į su buvimu gamtoje, šeimos ir gastroturizmu susijusius pasiūlymus.

„Vyksta konkrečių turizmo produktų kampanijos konkrečioms auditorijoms – tai kempingų pasiūlymas tiek kaimyninėms, tiek Vokietijos, tiek Suomijos, tiek kitoms rinkoms, taip pat populiarus dviračių turizmas. Popandeminiu metu buvimas gamtoje irgi yra konkurencingas pasiūlymas“, –  nuotolinėje spaudos konferencijoje trečiadienį sakė D. Morkvėnas.

Pasak jo, taip pat turima pasiūlymų šeimos turizmui, ruošiami gastroturizmo pasiūlymai.

„Ruošiama priemonė, kaip galėtume papildomai paskatinti keliones būtent to pirminio atsigavimo srauto metu kompensuodami dalį nakvynės išlaidų. Tikimės, kad šita kampanija sulauks didelio dėmesio ir atkreips dėmesį į Lietuvą kaip galimą atostogų kryptį“, – sakė D. Morkvėnas.

Jo teigimu, agentūra taip pat siunčia žinią į tas šalis, iš kurių galima priimti turistus, kad Lietuva yra saugi šalis.

Sveikatos apsaugos ministerija pirmadienį paskelbė atnaujintą sąrašą valstybių, iš kurių atvykti leidžiama ir iš kurių atvykusieji privalo izoliuotis. Taip pat nustatyta, kad, atsižvelgiant į didelį sergamumą, į Lietuvą nebus galima atvykti užsieniečiams iš Švedijos, Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos bei Portugalijos. Iš Belgijos ir Airijos atvykusiems užsieniečiams bus privaloma 14 dienų izoliacija.

Lietuvos piliečiams bus leidžiama atvykti iš bet kurios šalies, tačiau, jei 14 dienų sergamumo koronavirusu rodiklis yra 15 atvejų 100 tūkst. gyventojų, privaloma 14 dienų izoliacija.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų