Nacionalinės Lietuvos turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ iniciatyva kartu su kūrybos studija „Wide Wings“ sukurtas klipas šiemet sulaukė ir daugiau kino ir turizmo industrijų aukščiausių apdovanojimų.
Apdovanojimą Pietų Afrikos Respublikoje vykusiame turizmo filmų festivalyje atsiėmė LR ambasados Pietų Afrikos Respublikoje trečioji sekretorė Inga Stankaitė. Aukštas įvertinimas šalies pirtis populiarinančiam vaizdo klipui – ne pirmasis: savo sėkmę jis jau spėjo pademonstruoti Japonijos pasaulinio turizmo apdovanojimuose, kur „Wellness“ produkto kategorijoje iškovojo pirmąją vietą, o Niujorko TV ir kino apdovanojimuose sulaukė bronzos medalio.
Pasak Olgos Gončarovos, agentūros „Keliauk Lietuvoje“ Turizmo rinkų skyriaus vadovės, laikinai einančios direktoriaus pareigas, mūsų pirčių kultūra yra unikali turizmo patirtis, tad ja siekiama sudominti ne tik lietuvius, bet ir užsienio turistus.
„Klipas buvo orientuotas tiek į Lietuvos, tiek į tarptautines rinkas, tačiau itin patraukė užsienio turizmo rinkodaros atstovų dėmesį ir leido pelnyti tris apdovanojimus. Manau, šio klipo išskirtinumą lėmė tai, kad ne tik atskleidžiama ritualinė pirčių pusė ir reikšmė vietiniams, bet ir tai, kad sugriaunami nusistovėję mitai. Mūsų pirtys – įvairiapusiška ir autentiška dovana sielai ir kūnui. Džiaugiamės, kad ši žinutė pasiekė tolimųjų rinkų ekspertus ir sulaukė jų susidomėjimo ir įvertinimo“, – teigia O.Gončarova.
Ji taip pat priduria, kad šiuo metu agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ieško ne tik naujų rinkų, bet ir autentiškų patirčių, kurios galėtų pritraukti ir nišinius keliautojus.
Vaizdo klipe įsiamžinęs „Dvaro pirties“ pirtininkas Valdas Rimavičius pasakoja, kad apie mūsų šalies pirčių kultūrą būtina daugiau šnekėtis su vietos gyventojais ir pasakoti apie ją užsienio turistams. Jo teigimu, dauguma pasaulio pirčių sieja pagrindinis dalykas – karštas garas, tačiau Lietuvoje galima rasti išties unikalią pirčių įvairovę, kuriai tautiečiai negaili nei fantazijos, nei pastangų: nuo tokių, kurios įrengtos medyje, iki gintarinių ar indėniškų pirčių.
„Man, kaip pirtininkui, visos priemonės, skatinančios pažinti ir lankytis pirtyje, yra didelis džiaugsmas ir pasiekimas. Pastebėjome, kad po klipo pristatymo pirčių patirtį pirmiausia prisiminė mūsų tautiečiai, apsilankymų metu pasakoję, jog buvo primiršę tokį užsiėmimą ir jo pridėtinę vertę visam žmogaus organizmui. Suintensyvėjo ir užsienio turistų srautai, jiems pirties patirtis Lietuvoje dažnai būna pirmoji, todėl dar unikalesnė ir reikšmingesnė“, – pasakoja V.Rimavičius.
Anot jo, dauguma keliautojų iš užsienio, kurie pirmą kartą lankosi „Dvaro pirtyje“, tikisi patekę į SPA, tad pirmas įspūdis – autentiškas, medinis namelis su rūkstančiu kaminu – ir nustebina, ir kelia nepasitikėjimą. Vis dėlto, pasimėgavę pirtininkų programomis, daugelis jų lieka tiesiog pakylėti.
„Lietuvoje galime didžiuotis labai stipria, nauja pirtininkų karta, kuri sugeba pirtyje sukurti savitą rojų – natūralu, kad lankytojams, visai nesvarbu, iš kokios jie šalies, tokia patirtis palieka neišdildomą įspūdį. Per savo darbo patirtį teko vesti programas įvairių užsienio šalių piliečiams: ispanams, prancūzams, britams, amerikiečiams ir net indams. Didžioji dalis jų lieka pakerėti garo, kvapo, aplinkos, mūsų kuriamų programų. O jei dar žiemą po pirties ant sniego galima pavaikščioti ar pasivolioti, visi tik ir laksto su fotoaparatais, bando užfiksuoti savo patirtis“, – įspūdžius užsieniečių akimis apibūdina V.Rimavičius.
Įdomiausios šalies pirtys prieš keletą metų išsirikiavo taip pat agentūros „Keliauk Lietuvoje“ iniciatyva atsiradusiame pirčių žemėlapyje, jis šiemet buvo atnaujintas.
Naujausi komentarai